سه شنبه, 06 آبان 1399 11:55

رامبد جوان برای مسابقه «خنداننده شو ۳» فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا ۱۲ آبان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
رامبد جوان برای مسابقه «خنداننده شو ۳» فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا ۱۲ آبان رامبد جوان برای مسابقه «خنداننده شو ۳» فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا ۱۲ آبان

سی و یک نما - رامبد جوان دیشب ۵ آبان ویدیویی در صفحه اینستاگرام خودمنتشر کرد و برای حضور علاقه‌مندان در مسابقه «خنداننده شو ۳» فراخوان داد.

به گزارش سی و یک نما، رامبد جوان  که این روزها در تدارک ساخت فصل جدید خندوانه است، دیشب ۵ آبان ماه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از علاقه‌مندان به حضور در مسابقه «خنداننده شو ۳» دعوت به شرکت در مسابقه این دوره کرد.

وی در این ویدیو گفت: مسابقه «خنداننده شو ۳» را در فصل جدید «خندوانه» می خواهیم آغاز کنیم. از ۵ آبان که دوشنبه است یک هفته وقت دارین ویدیوهای سه دقیقه ای خودتان رو که در آن شوخی می‌کنید، استنداپ می‎کنید و….برای ما بفرستید که ما آن‌ها را مورد ارزیابی قرار بدیم و به بچه‌های «استندآپ شو» اضافه کنیم. این دفعه قصد داریم یک مسابقه جذاب، خفن و پروپیمان را برگزار کنیم. یک هفته وقت دارید ویدیو را بفرستید. همچنین این دفعه جایزه قابل توجهی هم می‌دهیم.»

در کپشن این ویدیو آمده است:

«فراخوان مسابقه ارسال ویدیو مسابقه بزرگ خنداننده شو۳ در فصل جدید خندوانه

در این مرحله از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت می‌شود که ویدیوهای اجرای استنداپ خودشون را تا پایان مهلت اعلام شده به آیدی تلگرام اعلام شده ارسال نمایند.

شرکت کنندگان در نظر داشته باشن که زمان فیلم های ارسالی نباید بیشتر از سه دقیقه باشه.

هر شکرت کننده می بایست تنها با یک فیلم در مرحله انتخابی حضور پیدا کنه.

مهلت ارسال ویدیو: ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید