سه شنبه, 10 بهمن 1396 03:30

رضا رشیدپور!مردی برای تمام صنوف

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رضا رشیدپور!مردی برای تمام صنوف رضا رشیدپور!مردی برای تمام صنوف

سی و یک نما – وقتی این خبر رسانه ای شد که قرار است "مهران مدیری"مجری برنامه سینمایی پر حاشیه "هفت" که این روزها بسیار جایش خالی است شود، خیلی ها بر این عقیده بودند که به رغم محبوبیت و توانایی وی اما او در زمینه سینما و اجرای یک برنامه کاملا تخصصی با مجریان قبلی بخصوص فریدون جیرانی و بهروز افخمی که هر دو تاریخ ساز سینما هستند فاصله دارد اما می دانستیم که وی آنقدر باهوش است که اگر وظیفه ای را به عهده بگیرد ، حتما از پس آن بر می آید و در غیر این صورت نمی پذیرد.

و امروز که خبر اجرای برنامه هفت توسط "رضا رشید پور" در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسانه ای شد به این می اندیشیم که انگاری این مجری توانمند حوزه اجتماعی این روزها قرار است آچارفرانسه رسانه ملی شود و این خطر بزرگی در زمینه حرفه ای وی محسوب می شود. از گفتگویی با جایگاه ویژه در تمام رسانه های دنیا با رئیس جمهورکه تبدیل به یک تاک شو بی هدف شد( چرا که اگر هم قرار بود وی به عنوان یک مجری محبوب مقابل رییس جمهور قرار بگیرد یقینا لازم بود که یک مجری متخصص حوزه سیاسی و اقتصادی هم در کنار او باشد) تا اجرای مهمترین برنامه تخصصی سینمایی که گرچه وی مجری با سواد و خوش ذهنی است اما مسلما در حوزه سینما آنقدر تجربه ندارد که بتواند یک برنامه زنده با چالش های تخصصی غیر منتظره اش را مدیریت کند، مگر اینکه بخواهد حضوری رباتیک داشته باشد.
متاسفانه این رسم سیاست های ما در حوزه رسانه است که برای هر فردی دوره ای قائلیم. او را بولد می کنیم و به ناگهان در اوج به زمین میزنیم. اتفاقی که در دهه گذشته برای همین مجری و برنامه ساز تلویزیون افتاد و انگار قرار است دوباره تکرار شود تا به عینک دودی" دیگری برسد. گر چه امیدواریم این اتفاق نیفتد و ما از تمام پیش داوری هایمان شجاعانه پوزش بخواهیم."
به هر ترتیب رضا رشید پور قرار است در ایام جشنواره هر شب برنامه زنده هفت را مستقیم از پردیس ملت اجرا کند و در ادامه هم اگر موفق بود ، سکان این برنامه کلیدی و پرطرفدار را هر هفته به عهده داشته باشد. ضمن اینکه وی اجرای مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را نیز به عهده دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید