پنج شنبه, 27 خرداد 1395 18:57

رضا رشید پور امشب در"دورهمی" با مهران مدیری صریح و بی پرده گپ میزند/ حضور رضا صادقی به زودی در دورهمی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رضا رشید پور امشب در"دورهمی" با مهران مدیری صریح و بی پرده گپ میزند/ حضور رضا صادقی به زودی در دورهمی رضا رشید پور امشب در"دورهمی" با مهران مدیری صریح و بی پرده گپ میزند/ حضور رضا صادقی به زودی در دورهمی

سی و یک نما – مهمان امشب برنامه "دورهمی"  مهران مدیری، رضا رشیدپور تهیه کننده، مجری و بازیگر رادیو و تلویزیون و سینما است که خود وی از برنامه سازان پرمخاطب در حوزه ی "تاک شو" محسوب می شود که فعالیت های او سالها با جنجال مواجه شده و حالا پس از مدت ها دوباره اجازه فعالیت در رسانه ملی را پیدا کرده و همین موجب می شود تا منتظر گفتگوی جذابی بین او و مهران مدیری در برنامه امشب باشیم.

رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش می نویسد: این روزها هم خوشحالم و هم غمگین. خوشحال از آن که هر روز می توانم به نگاه معتبر مردمم سلام کنم و با نفس مسیحایی آنها جان بگیرم. با گروهی از بهترین همکاران شبکه سه مهمان مخاطبان نجیب هستیم. مدتها نقد همه گی این بود که چرا تلویزیون برنامه قابل توجه ندارد. چرا برای تولید جریان رسانه ای و تشکیل اتاق فکر اقدام نمی شود. اکنون مقصود به حد توانمان میسر شده و بهترین و زبده ترین خبرنگاران رسانه های معتبر ، من را در ساخت این برنامه یاری می کنند و به لطف و مهربانی پروردگار بزرگ بیننده ی زیادی هم جذب کرده آیم و من به این افتخار می کنم و خوشحالم.... اما... غمگین از کنایه ها و نقدهای یک سویه.... چرا برگشتی.... چرا فلان می کنی... چقدر پول گرفتی.... محبوبیت خودت را از دست می دهی.... صادقانه بگویم که از شنیدن اینها غمگین می شوم ولی بر اراده ام تاثیری ندارد. مگر مقصود ما از نقد ، اصلاح نیست ؟ مگر قرار نبود همه گی در خانه بمانیم و خانه را بسازیم و به مردم خانه امید ببخشیم ؟ من ترجیح می دهم همه ی این کنایه ها را به جان بخرم اما فرصتی داشته باشم که لبخند را مهمان چهره ی خسته و نازنین هموطن نجیبم کنم و به او امید ببخشم.... گاهی حتی همین غم هم انگیزه ات را دو چندان می کند.

13479936_1066817223389837_1920019087_n.jpg

با مهران عزیز از همین حرفها زدیم. صریح و بی پرده. شفاف و بی تعارف. نمی دانم چقدر از متن کامل گفتگو پخش شود اما هر چه باشد فرصت مغتنمی برای من بود که هم به بازدید آقای مدیری بروم و بابت بودنش در قاب تلویزیون به او خسته نباشید بگویم و هم به همکاران هنرمندم در برنامه دورهمی و شبکه خوب نسیم عرض ارادت کرده باشم."

همچنين از امشب بخش نمايشي برنامه با تغييرات کلی و با حضور بازيگران جديد مجددا آغاز مي شود. رامین ناصرنصیر، سروش جمشیدی، امیر جنانی و لیلا ایرانی، بازيگران جديدي هستند كه قرار است در كنار سيامك انصاري، محمد نادري، مهران رنج بر و اليكا عبدارزاقي به ايفاي نقش بپردازند و "شقایق دهقان" در این جمع غایب خواهد بود.

در نمايش جديد ساكنان خانه قبلي با حضور در خانه جديد با اتفاق غيرمنتظره اي روبرو مي شوند كه آنان را از همان ابتداي ورودشان دچار مشكلاتي مي كند... .

13479439_1066817353389824_573123409_n.jpg

از طرفی ، رضا صادقی خواننده پاپ پرطرفدار کشورمان نیز با ضبط در استودیوی برنامه دورهمی، مهمان این برنامه شده است که این برنامه نیز به زودی از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید