شنبه, 26 بهمن 1398 13:13

سام درخشانی مجری «ایران» شد / یک بازیگر جدید به جمع مجریان تلویزیون اضافه می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
سام درخشانی مجری «ایران» شد / یک بازیگر جدید به جمع مجریان تلویزیون اضافه می شود سام درخشانی مجری «ایران» شد / آغاز ضبط در روزهای آینده

سی و یک نما - ضبط مسابقه «ایران» با اجرای سام درخشانی بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه‌ای برنامه، سام درخشانی بازیگر  سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت را برعهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجری‌گری درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.
هاشم رضایت تهیه‌کننده «ایران» درباره وضعیت تولید حال حاضر این مسابقه بزرگ گفت: به دلیل تأخیری که در اتمام ساخت دکور و طراحی اپلیکیشن مسابقه به وجود آمد ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده آغاز می‌شود و همین امر مقداری پخش را نیز به تعویق انداخت. با این حال ثبت نام شرکت کنندگان طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کردیم آغاز شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد.
وی افزود: مسابقه «ایران» در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبکه اول سیما تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها) خواهد بود. در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود.
این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به نحوه ثبت نام مخاطبان در مسابقه گفت: علاقه‌مندانی که می‌خواهند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و... در این مسابقه شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه یک و دانلود اپلیکیشن «ایران»، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند. در این اپلیکیشن تمامی سوالات و پاسخ‌های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.
رضایت در پایان درباره حامی مالی مسابقه نیز گفت: هزینه‌های مسابقه و جوایز شرکت کنندگان از سوی شبکه اول سیما پرداخت می‌شود و برنامه فعلا اسپانسری ندارد.
سوالات این مسابقه با شعار «ایران» را با «ایران» بشناسید در زمینه‌های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون، به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.
عکس از: علیرضا صابر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید