سه شنبه, 27 مهر 1395 15:34

سه کار خوب از اول آبان ماه 95 به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سه کار خوب از اول آبان ماه 95 به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت سه کار خوب در آبان ماه 95 به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت

سی و یک نما- در آبان ماه 95 سه کار خوب به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت که شامل یک سریال ایرانی و ادامه یک سریال خارجی و همچنین یک برنامه ترکیبی با اجرای محمد صالح علا هستند.

 

سریال هشت و نیم دقیقه

سریال چهشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از ابتدای آبان ماه ۹۵ در ۲۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای به صورت هرشبی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می گردد .

بازیگرانی چون: سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، سیامک اطلسی، الهه حصاری، مزدک رستمی، فرناز رهنما، طوفان مهردادیان، بهرام ابراهیمی و… دراین مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«هشت و نیم دقیقه» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. پیش بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

برنامه چشم شب روشن با مجری گری محمد صالح علا

موضوع برنامه «چشم شب روشن» محدود به حوزه ادب، فرهنگ و هنر است و قرار است شنبه تا چهارشنبه بعد از دهه اول محرم هر شب بصورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما برود.این برنامه هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می رود و پخش آن فعلا تا پایان سال ادامه دارد.

سینما، تئاتر، سبک زندگی، معماری، موسیقی و شعر برخی از بخش های مختلف برنامه هستند که هر یک مجری کارشناس مخصوص به خود را دارند و در شب افتتاحیه برنامه معرفی می شوند.

فصل دوم سریال خانه پوشالی

فصل اول سریال آمریکایی «خانه پوشالی» هم اکنون از شبکه نمایش در حال پخش است و دو فصل از کار دوبله شده، فصل سوم در حال دوبله است و فصل چهارم هم به زودی دوبله می شود. که دوبله فصل دوم این سریال در آبام ماه 95 به روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید