یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 17:32

ضیاءالدین دری راه مقابله با سریال های ترکی را یافت / از روی فاطماگل سریال زینب را می سازم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ضیاءالدین دری راه مقابله با سریال های ترکی را یافت / از روی فاطماگل سریال زینب را می سازم ضیاءالدین دری راه مقابله با سریال های ترکی را یافت / از روی فاطماگل سریال زینب را می سازم

سی و یک نما- هیچ خبری نمی توانست تا این اندازه شوک آور و تاسف بار باشد که کارگردان سریال کم نظیر "کیف انگلیسی" اعلام کند که می خواهد نسخه ی ایرانی سریال ترکی فاطماگل را با عنوان زینب بسازد.

کارگردان «کلاه پهلوی» گفت:‌ یک سریال و یک نسخه سینمایی با اقتباسی از «فاطما گل» با نام «زینب» می‌سازم.

ضیاالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون ایران از ساخت فیلم و سریالی به نام «زینب» خبر داد و گفت:‌ این اثر براساس مجموعه ترکیه‌ای «فاطما گل» ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نگارش سیناپس به فکر نسخه سینمایی و سریالی اثر است، افزود: نسخه ایرانی مجموعه «فاطما گل» در قالب سینمایی و منطبق بر ویژگی‌های اسلامی و وجه اخلاق‌گرایانه آن نوشته شده است.

دری اضافه کرد: در حال حاضر مشغول جذب حمایت مالی برای تولید این اثر سینمایی هستم که در صورت حمایت و استقبال کار را شروع می‌کنم.

کارگردان «کلاه پهلوی» تصریح کرد: من در این اثر سعی کردم که اقتباس سینمایی خود را منطبق با وجه اخلاقگرایانه داستان و عاقبت کار شخصیتهای منفی و کنتراست آن با فرجام کار شخصیتهای مثبت تصویرسازی کنم.

دری گفت: من روی سوژه های مختلفی کار می‌کنم و ادعا می‌کنم که می‌شود چنین کاری در سینما و تلویریون ساخته شود. این بحث ریشه‌ای است و بالاخره باید به سراغ آن رفت؛ ما سینماگران نیز به حمدالله قانون را به خوبی می‌دانیم و فکر نمی‌کنم مشکلی پدید آید.

کارگردان «کلاه پهلوی» افزود: این مجموعه نقاط قوت دراماتیک بسیاری دارد اما بسیار دروغ می‌گوید و بسیار به مردم ما خوراک می‌دهد.

دری گفت: می‌توان «فاطما گل»ی ساخت که با ویژگیهای کشور ما هماهنگی داشته باشد. ما باید کارهایی تولید کنیم که مردم پای ماهواره ننشینند و به رسانه ملی ما و سینمای ایران توجه کنند.

منبع: تسنیم 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید