شنبه, 11 ارديبهشت 1400 12:45

علی انصاریان از امشب، سرزده به خانه‌هایمان می‌آید | تحول در بازیگری مردی که می‌خواست به دنیا بخندد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
علی انصاریان از امشب، سرزده به خانه‌هایمان می‌آید | تحول در بازیگری مردی که می‌خواست به دنیا بخندد علی انصاریان از امشب، سرزده به خانه‌هایمان می‌آید | تحول در بازیگری مردی که می‌خواست به دنیا بخندد خبر سی و یک نما

سی و یک نما - مرحوم علی انصاریان، گر چه بسیار به بازیگری علاقه داشت اما حضورش در جلوی دوربین معمولا از قاب بیرون میزد و یا در فیلم هایی ظاهر میشد که نه فیلم حرفی برای گفتن داشت و نه او.

البته نباید کتمان کرد که چندان هم در این زمینه به بازی گرفته نمیشد و یا مشاوران خوبی نداشت؛ برخلاف پژمان جمشیدی که با یک پروژه ی درست و یک گروه بسیار حرفه ای وارد دنیای بازیگر شد، درخشید و یک شبه ره صد ساله رفت. البته که شاید علی انصاریان که در بازیگری دوست داشت نقش قهرمان داشته باشد بعید است زیر بار نقشی چون پژمان میرفت.

زنده یاد انصاریان که شوک مرگش هنوز برایمان تازگی دارد، گاه مجبور بود برای رسیدن به علاقه ی خود یعنی، تهیه کننده ی یک فیلم شود. فیلمی که نه مخاطب داشت و نه خرفی برای گفتن.

و اما... وقتی سریال "سرزده" پخش شد واقعا پختگی در بازیگری او نمایان بود و کاملا نظرها را جلب کرد تا حایی که میشد حدس زد، در آینده با پروژه های خوب بتواند در زمینه ی بازیگری ادعا داشته باشد ولی متاسفانه عجل مهلت نداد. روحش شاد.

مجموعه نمایشی سرزده با بازی درخشان مرحوم علی انصاریان از شنبه ۱۱ اردیبهشت (از شب ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان) همزمان با شب‌های قدر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

سریال احضار که در ۲۵ قسمت تهیه شده است، براساس برنامه ریزی قبلی پخش نمی‌شود و مینی سریال سرزده بطور موقت جایگزین آن می‌شود.

پخش مجموعه احضار مجدداً از پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید