سه شنبه, 20 مهر 1400 12:57

فیلم‌های تلویزیونی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌روند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
فیلم‌های تلویزیونی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌روند فیلم‌های تلویزیونی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌روند

سی و یک نما - پایگاه خبری صدا و سیما اطلاع داد که در هفته ی نیروی انتظامی، شبکه سه سیما چند فیلم پلیسی جدید را هر شب بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ پخش می‌کند و شبکه یک سیما نیز دو فیلم پلیسی برای آخر هفته، پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ مهر در نظر گرفته است.

فیلم‌های «پس از فروش»، «کدر»، «اسکیمر»، «آخر بازی»، «مواجهه» و «خوره» تعدادی از تولیدات جدید "موسسه ناجی هنر" است که در هفته نیروی انتظامی روی آنتن تلویزیون می روند. در ادامه این تله فیلم ها معرفی می شوند:

پس-از-فروش.jpg3_.jpg

«پس از فروش»

فیلم تلویزیونی «پس از فروش» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی امشب ساعت ۱۹:۱۵ پخش می شود. فیلم پس از فروش درباره قاچاق بزرگ لوازم خانگی است.

کدر.jpg

«کدر»

فیلم تلویزیونی «کدر» به کارگردانی یاسر پارسا و تهیه‌کنندگی سلمان زین العابدین فردا شب ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم کدر داستان یک تیم از قاچاقچیان اسلحه است که با وارد کردن اسلحه بین مردم قصد نا امن سازی وضعیت کشور را دارند. در این میان سارا دختر خبرنگار که به دنبال شناسایی قاچاقچیان اسلحه برای شناسایی قاتل پدرش است با نیروهای پلیس امنیت وارد همکاری می شود و …

اسکیمر.jpg

«اسکیمر»

فیلم تلویزیونی «اسکیمر» به کارگردانی پیمان شیرخانی و تهیه‌کنندگی احمد زالی چهارشنبه ۲۱ مهر ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی اسکیمر درباره کلاهبردارانی است که از آگاه نبودن مردم سوء استفاده می کنند.

مواجهه.jpg

«مواجهه»

فیلم تلویزیونی «مواجهه» نیز به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی سعید الهی جمعه ۲۳ مهر ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم داستانی مواجهه درباره یک پرونده جذاب از مواجهه یک افسر پلیس راهور با مجرمان است که منجر به کشف زوایای پنهان پرونده می شود.

آخر بازی.jpg

«آخر بازی» شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «آخر بازی» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی محمد نجفی زاده پنج شنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آخر بازی داستان افسر پلیس آگاهی ای است که پرده از راز یک قتل برمی دارد اما …

همچنین این فیلم تلویزیونی جمعه ۲۳ مهر ساعت ۱ بامداد روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

افشینهاشمیولینداکیانیدرفیلمسینماییخوره.jpg

 

«خوره» شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «خوره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید زمانیان جمعه ۲۳ مهر ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

خوره داستان زندگی یک کاراگاه پلیس به نام احمد ناصحی را روایت می‌کند که در زندگی شخصی دچار مشکلاتی است و درگیر حل معمای پیچیده یک پرونده قتل می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید