چهارشنبه, 30 مهر 1393 15:15

پخش قسمت آخر سریال "پازل" یک روز پس ازپایان تصویربرداری !/ سریال هفت قسمتی که در پنج قسمت پخش می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)
ماموریت غیر ممکن ماموریت غیر ممکن پایان تصویربرداری سریال "پازل" پشت درهای بسته

سی و یک نما – محمد پیرهادی که بعد از همکاری با ابراهیم حاتمی کیا در سریال"حلقه سبز" مدتی از تهیه کنندگی پروژه های بزرگ تلویزیونی به دور مانده بود حالا با پازل که مینی سریالی هفت قسمتی است دوباره تجربه تازه ای را روی آنتن شبکه اول سیما برده است.

برخلاف زمان تصویربرداری حلقه سبز که حضور خبرنگاران و تهیه گزارش و گفتگو پیرامون آن با مشکلات خاصی صورت نمی گرفت اما پازل با سکوت خبری و ممانعت از حضور اهالی رسانه ساخته شد که عده ای این تصمیم گیری را به دلیل سوژه امنیتی آن می دانند و عده ای هم به دلیل اتفاق هائی که زمان تصویربرداری حلقه سبز گریبان تهیه کننده و عوامل پروژه را گرفت و رسانه ای شد . اتفاق هائی نظیر حمله و مصدوم شدن دستیار کارگردان حلقه سبز از جانب حمید فرخ نژاد که موجب ناآرامی ها در طول تولید سریال شد و اختلاف با حمید فرخ نژاد ، بازیگر نقش اصلی  به کیفیت کار هم لطمه زد.

"پازل" به کارگردانی ابراهیم شیبانی  داستانی درباره خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند و پخش آن از روز اول این هفته در شبکه یک سیما آغاز شد و شب گذشته 29 مهر، آخرین بخش ضبط خود را به پایان رساند.

رضا کیانیان، آرش مجیدی، اصغر همت ، جلال فاطمی ،محسن بهرامی، شقایق فراهانی و ماه چهره خلیلی از بازیگران این سریال هستند.

قصه «پازل» مربوط به زمانی است که جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند. در واقع این سریال کشف برنامه‌ریزی برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران را نمایش می‌دهد که نهادهای مسئول سعی می‌کنند این طرح خرابکارانه را توسط افراد متخصص مدیریت و مهار کنند.

بعد از پخش چهار قسمت از این سریال به نظر می رسد که از نظر ساخت پازل سریال تر و تمیزی است که اگر بتواند در قصه گوئی ، پرداخت و تعلیق (که لازمه کارهای اکشن است) موفق باشد از سریال های قابل قبول محسوب می شود ضمن اینکه گر چه رضا کیانیان بازی متفاوت از انتظار ها و نقش های قبلی اش نداشته اما در قالب کارآکتر یک پلیس امنیتی باور پذیر  و با آن همخونی داشته و برای مخاطب جذاب است و حالا منتظریم تا بازی بازیگران دیگر را هم که هنوز پررنگ نشده اما انتظار داریم تا مثل همیشه خوب باشند (نظیر آرش مجیدی یا شقایق فراهانی) را در این سریال پلیسی ببینیم.

در این میان خبری امروز به گوش میرسید حاکی از آن که قرار شده  این سریال امشب و در قسمت پنجم به پایان برسد که توضیحی هم در این باره داده نشده است.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به بهزاد هاشمی مدیر تولید، منصور ظهوری مدیر تصویربرداری، پیام حسین‌موسوی طراح صحنه، محمد شیوندی صدابردار، ابراهیم توانایی چهره‌پرداز، ندا سلیمی طراح لباس و مهرداد یزدانی برنامه‌ریزی و احسان شیبانی تدوین اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید