سه شنبه, 25 فروردين 1394 15:49

ما و مهران با هم ازدواج نکرده بودیم که حالا جدا شده باشیم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ما و مهران با هم ازدواج نکرده بودیم که حالا جدا شده باشیم ما و مهران با هم ازدواج نکرده بودیم که حالا جدا شده باشیم

سی و یک نما - پس از حاشیه هائی که در کنار پخش سریال طنز "در حاشیه" کار اخیر مهران مدیری پیش آمد، حاشیه ی دیگری هم در فضای مجازی در ارتباط با همکار قدیمی او مهراب قاسمخانی نظرها را جلب کرد که وی نیز در پاسخ چنین می نویسد:

به گزارش ایسنا به نقل از «پارسینه»، قاسم‌خانی نوشت: «بعضی از دوستان در مورد پست‌های خاطرات من خیلی حرفای با نمکی میزنن. فکر کردم بازم لازمه یه کم توضیح بدم.

نکته اول: اینا اسمشون هست خاطره. هیچ هدف و منظور خاصی پشتشون نیست. اگه توی خاطراتم مهران مدیری زیاده هم دلایل زیادی داره. یکی اینکه دوسش دارم، یکی اینکه به خاطر سال‌های زیاد همکاری توی نصف بیشتر خاطراتم یه مهران هم هست و دیگه اینکه این اواخر داره کارش پخش میشه و هی یادش میفتم.

نکته دوم: من تعدادی از بهترین کارایی که توشون بودم رو در کنار مهران انجام دادم و بدون مهران اون کارها نه ماندگار میشدن و نه به اون خوبی. مطمئن باشید من استعداد و توانایی مهران رو بیشتر از همه شماها میشناسم.

نکته سوم: در مورد سریال در حاشیه تنها حرفی که میتونم بزنم اینه که خوشحالم که مهران و گروهش به تلویزیون برگشتن. مهران اندازه‌اش از شبکه نمایش خانگی و نهایتا دو سه میلیون بیننده خیلی بزرگ‌تره. دوستانی هم که به این کار انتقادی دارن اشکال نداره ولی کاش منصف باشن و ادب رو هم رعایت کنن.

نکته چهارم: ما و مهران با هم ازدواج نکرده بودیم که الان جدا شده باشیم. فقط به دلایل شخصی مسیر کاریمون از هم جدا شد. بدون قهر و دعوا. مهران داره کار خودش رو میکنه و ما هم کارای خودمون رو. فعلا هم هیچ کدوم برنامه‌ای برای کار مشترک نداریم. ممکنه باز یه روزی مسیرمون بخوره به هم و با هم کار کنیم. به اندازه کافی هم دوست هستیم که اگه تصمیم همچین کاری گرفتیم به هم زنگ بزنیم و احتیاجی نیست از اینجا به هم نخ بدیم.

نکته پنجم: احتیاج به یادآوری بعضی از دوستان نیست. من خودم میدونم که بخش زیادی از جایگاهی که الان دارم رو مدیون کار کردن با مهران هستم. مثل خیلی دیگه از بچه‌ها. آدم باید کور و احمق باشه که همچین چیز واضحی رو کتمان کنه. من هم توی بهتر شدن کیفیت کارهای مشترکمون نقش خودم رو داشتم. بازم مثل بقیه بچه‌ها.

نکته آخر: وقتی میبینید به نفر بیشتر از بیست سال توی چنین جایگاهی تداوم داره پس مطمئن باشید لیاقتش رو داشته».

منبع : پارسینه

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید