شنبه, 08 آبان 1395 23:25

مرز خوشبختی با آرمان و سلوکی در شهر محلات کلید خورد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
مرز خوشبختی با آرمان و سلوکی در شهر محلات کلید خورد مرز خوشبختی با آرمان و سلوکی در شهر محلات کلید خورد

سی و یک نما- مجموعه تلویزیونی  «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی مهران رسام صبح امروز 8 آبان  بابازی امیرحسین آرمان و مهدی سلوکی در لوکیشن مزرعه گل در شهر محلات کلید خورد.

 

به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی سریال امروز صبح  مراسم افتتاحیه به مناسبت کلیدسریال با حضور عوامل مجموعه تلویزیونی مرز خوشبختی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر ربانی امام جمعه ، مهندس سجادی فرماندار و مهندس آقارضایی شهردار و سایر مسئولین شهر محلات در مجتمع نوراین شهر برگزار گردید. مزرعه گل و گلخانه و فضاهای خارجی شهر و.... از جمله لوکیشن های اصلی این سریال در شهر محلات خواهدبود.

بنابراین گزارش مرز خوشبختی  در ۱۵ قسمت ویژه ایام نوروز ۹۶ در شبکه دو تولید خواهد شد. مرزخوشبختی پنجمین همکاری مهران رسام با سهیلی زاده در مقام تهیه کنندگی میباشد.

marzakhoshbakhti.jpg

در خلاصه داستان سریال آمده است : به  طلا و تلاش و عشق ... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختیست.

پوریاپورسرخ ، امیرحسین آرمان ، مهدی سلوکی ، شهرزاد کمالزاده ،سروش جمشیدی ، مریم معصومی ، جمشید جهانزاده ،عباس محبی ،مهدی صباغی،فرزانه نشاط خواه،شهربانو موسوی،رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرز خوشبختی» به ایفای نقش می پردازند.

marzakhoshbakh.jpg

از جمله عوامل دیگر این سریال می توان به جانشین تهیه کننده: مجید پرکاررضاییه،مشاورپروژه :علی اصغر آزادان، نویسنده : علی خودسیانی ،مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین : امین عابدی ،مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: شاپور دلدار ، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحرموسوی، مدیرتدارکات :اصغرپسندپور ، صدابردار: علی ظهوری ،مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، دستیار اول کارگردان: امین محمودی ،منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، دستیاران کارگردان :عارف ابراهیمی،شایان سید محمود،دستیار اول فیلمبردار :رسول تنهایی،دستیاراول صحنه :علی جعفردوست، تصویربردارپشت صحنه : امیرژوبین ،عکاس: ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید