سه شنبه, 29 تیر 1395 18:58

مرور آثار عباس کیارستمی و علی حاتمی در نقد سینما / عادت نمی کنیم به تلویزیون می آید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مرور آثار عباس کیارستمی و علی حاتمی در نقد سینما / عادت نمی کنیم به تلویزیون می آید مرور آثار عباس کیارستمی و علی حاتمی در نقد سینما / عادت نمی کنیم به تلویزیون می آید

سی و یک نما- برنامه نقد سینمای ایران به تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه و با اجرای امیرحسن ندایی امشب سه شنبه 29 تیر ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. همچنین برنامه «نقد سینمای ایران» امشب (۲۹ تیر ماه) با حضور چند تن از عوامل فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد.

 این برنامه با حضور اکبر نبوی نظریه‌پرداز سینما و  ابراهیم فیاض و  محمود اربابی به شاخصه‌های سینمای ملی می‌پردازند و مروری خواهند کرد برخی آثار علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، عباس کیارستمی، رسول ملاقلی‌پور.همچنین فیلم آددت نمی‌کنیم با حضور حمیدرضا آذرنگ بازیگر و ابراهیم  ابراهیمیان کارگردان و پیمان جعفری  تهیه‌کننده توسط مازیار فکری ارشاد نقد و بررسی خواهد شد.

2904951905.jpg

عوامل «عادت نمی‌کنیم» به تلویزیون می‌آیند

برنامه «نقد سینمای ایران» امشب (۲۹ تیر ماه) با حضور چند تن از عوامل فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد و همچنین نگاهی به برخی از کارگردانان معروف ایران همچون علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا و عباس کیارستمی خواهد داشت.

برنامه «نقد سینمای ایران» سه‌شنبه (۲۹ تیز ماه)  با حضور اکبر نبوی (نظریه‌پرداز سینما)، ابراهیم فیاض و محمود اربابی به شاخصه‌های سینمای ملی می پردازند و مروری بر برخی از آثار علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، عباس کیارستمی، رسول ملاقلی‌پور و آثار چند تن دیگر از کارگردانان مطرح کشورمان خواهد داشت.

در این قسمت از برنامه «نقد سینمای ایران» فیلم «عادت نمی‌کنیم» با حضور حمیدرضا آذرنگ (بازیگر)، ابراهیم ابراهیمیان (کارگردان)،، پیمان جعفری (تهیه‌کننده) و مازیار فکری ارشاد  به عنوان منتقد نقد و بررسی خواهد شد. فیلم ‌«عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، حمیدرضا آذرنگ و ساره بیات از خرداد ماه اکران شده است.

این برنامه به تازگی با تغییر رویکرد، تلاش دارد تا با نگاهی علمی و دانشگاهی به مباحث سینمایی بپردازد. برنامه «نقد سینمای ایران»‌ در هفته گذشته خود به صورت ویژه سینمای کیارستمی را بررسی کرد.

«نقد سینمای ایران» به تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه و با اجرای دکتر امیرحسن ندایی سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید