جمعه, 11 آبان 1397 00:00

معرفی فیلم‌ های آخر هفته‌ی تلویزیون/ پنج پیشنهاد برای مخاطبان سینمای جهان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی فیلم‌ های آخر هفته‌ی تلویزیون/ پنج پیشنهاد برای مخاطبان سینمای جهان معرفی فیلم‌ های آخر هفته‌ی تلویزیون/ پنج پیشنهاد برای مخاطبان سینمای جهان
سی و یک نما_ اگر مخاطب تلویزیون هستید و برنامه‌های آخر هفته‌ی آن را دنبال می‌کنید؛ این آخر هفته، در شبکه‌های مختلف، فیلم‌های خوبی از سینمای جهان به نمایش در می‌آید که در ادامه، آن‌ها را به همراه ساعت پخش‌شان، به شما معرفی می‌کنیم.
"دشمن پشت دروازه‌ها"
یک فیلم خوب با بازی های بسیار خوب از "جود لاو" در نقش تک تیراندازی که از پس بازی"اد هریس" بر می آید.
این فیلم جنگی به کارگردانی ژان ژاک آنو محصول ۲۰۰۱ و در مورد نبرد استالینگراد در طول جنگ جهانی دوم است که مرتبط به تک تیرانداز روسی به نام واسیلی زایتسف است. این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده و کارگردان، در به تصویر کشیدن این واقعه موفق عمل کرده است.
اگر این فیلم را ندیدید، سانسور شده ی آن را امشب ساعت ۲۳ می‌توانید از شبکه نمایش ببینید.
 
 
 "هیولای پول"
در این فیلم نیازی نیست که جذب چهره جذاب "جرج کلونی" و یا شیفته بازی "جولیا رابرتز" شویم.
این فیلم هم هرگز در اندازه های فیلم ماندگاری چون "شبکه" نیست، اما بازی "جک او کانل" را از دست ندهید.
این فیلم درام و مهیج آمریکایی توسط "جودی فاستر" کارگرادنی شده‌است. داستان فیلم دربارهٔ شخصیتی تلویزیونی به نام لی گیتس (جرج کلونی) است که توسط یکی از بینندگان برنامهٔ تلویزیونی خود به نام کایل بودوِل (جک اوکانل)، که تمام پولش را در طی برنامه مالی گیتس از دست داده بود، گروگان گرفته می‌شود.
 
این فیلم امشب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
 
 
 "عواقب"
این فیلم درام و دلهره‌آور، محصول۲۰۱۷ و آخرین فیلمی است که آرنولد شوارتزنگر در آن بازی کرده است. فیلمی درام و اکشن که حالا او نه در نقش یک بازیگری که سال‌ها نفر اول زیبایی اندام جهان بوده بلکه در نقش یک پیرمرد عصیانگر یکی از بازی های خوبش را در آن ارائه می دهد.
داستان فیلم مربوط به ماجرای واقعی سقوط هواپیمایی در ژوئیه ۲۰۰۲ و اتفاقاتی است که طی ۴۷۸ روز بعد از آن رخ داد. فیلم، داستان مردی به نام "رومان ملنیک" را به تصویر می‌کشد که همسر و فرزندش در سانحه هوایی کشته شده‌اند. مقصر این اشتباه، مسئول برج مراقبت، جیکوب بونانوس بوده‌است. پلیس این شخص را تحت مراقبت قرار می‌دهد ولی رومان خود در پی انتقام است.
این فیلم را امشب ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما ببینید.
 
 
"دبلیو"
فیلم سینمایی دبلیو به کارگردانی "الیور استون" و با بازی درخشان "جاش برولین"، گرچه از بهترین های استون نیست اما حتما به دیدنش می ارزد.
"دبلیو" فیلمی آمریکایی در سبک زندگی‌نامه‌ای و درام و بر اساس زندگی جرج دابلیو. بوش، رئیس جمهوری سابق آمریکا ساخته شده است. استون این فیلم را در راستای فیلم‌هایی مانند ملکه و نیکسون می‌داند.
این فیلم جمعه ۱۱ آبان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
 
 
 "سگ را بجنبان"
این فیلم در ژانر کمدی سیاه با اسم نامتعارفی که در ترجمه دارد، برعکس در زبان انگلیسی اصطلاح رایجی است. فیلمی با حضور دو ابر ستاره "داستین هافمن" و "رابرت دونیرو" که پیشنهاد می‌کنیم حتماً ببینید. داستان فیلم هم این گونه است که گروهی از دختران پیشاهنگ به کاخ سفید می روند و مهمان پرزیدنت می شوند. یکی از آن‌ها که مبهوت تابلوی فرانکلین شده با پرزیدنت به پشت دفتر ریاست جمهوری می‌روند و به این ترتیب سیاست آمریکا آبستن حوادث دیگری می شود. روز مانده به انتخابات، پرزیدنت دچار رسوایی اخلاقی شده و رقبای سیاسی او روی این رسوایی اخلاقی مانور می دهند و حالا گروه مشاوران پرزیدنت با همکاری یک تهیه کننده هالیوودی تلاش می کنند تا از طریق تبلیغات آبروی از دست رفته را به او باز گردانند.
این فیلم جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
 
آخرین ویرایش در جمعه, 11 آبان 1397 12:21

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید