شنبه, 30 تیر 1397 04:30

مهران مدیری در راه دادسرا برای« شکایت» و احسان علیخانی روی آنتن زنده برای «دفاع»

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهران مدیری در راه دادسرا برای« شکایت» و احسان علیخانی روی آنتن زنده برای «دفاع» مهران مدیری در راه دادسرا برای« شکایت» و احسان علیخانی روی آنتن زنده برای «دفاع»

 سی و یک نما - صبح  زود با پس لرزه های روزنامه شرق شروع شد و ساعتی بعد مهران مدیری با عکاس و وکیل و خبرنگار راهی دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه می شود و ساعتی دیگر هم احسان علیخانی در برنامه زنده حالا خورشید مهمان رضا رشید پور خواهد بود. اصل کاری ها هم لابد استراحت می کنند تا ساعت چهار بعد از ظهر که ببینند احسان علیخانی چطور  از خود ش و تلویزیون  دفاع خواهد کرد.

علیخانی که پول خوب می گیرد(البته زحمت هم می کشد و کارش را بلد است) لابد کادوی خوب را هم قبول می کند اما اینکه  چه برای گفتن دارد و این سه میلیون ارتباطی یه تهیه کنندگی فیلم "بدون تاریخ، بدون امضا" هم خواهد داشت یا نه را باید منتظر باشیم و از زبان خودش بشنویم. به هر حال چیزی که مسلم است توپی است که در زمین حریف مانده. این ها دارند بی توپ بازی می کنند و امان از  وقتی که توپ به زیر پایشان برسد و گل به خودی بزنند.

از طرفی دیگر انگار دنیا به کام رضا رشید پور است که برنامه «حالا خورشید» او، از برنامه های پر بیننده تلویزیون فرصتی پیدا کرده تا پر بیننده تر روی آنتن برود  که امیدواریم به بهترین نحو از آن استفاده کند.

حال باید منتظر شد و دید اخبار امروز برای شرق ، ثامن الائمه، مجریانی با حروف الفبا  و حواشیش چطور به پایان می رسد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید