سه شنبه, 01 ارديبهشت 1394 16:32

مهران مدیری و گروهش به زندان می روند / "زندانی ها" بهترین گزینه برای طنز اجتماعی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهران مدیری و گروهش به زندان می روند / "زندانی ها" بهترین گزینه برای طنز اجتماعی مهران مدیری و گروهش به زندان می روند / "زندانی ها" بهترین گزینه برای طنز اجتماعی

سی و یک نما – دغدغه ومحدودیت های دست و پا گیری که طنز پردازان و طنزسازان را کلافه و دلسرد کرده  و مانده اند که برای خلق یک طنز اجتماعی باید چکار کنند تا به قشر و صنفی برنخورد اینک در دولت تدبیر و امید می رود تا به راه حل هائی برسد . اولین قدم اینکه با اقشاری از جامعه شوخی شود که یا صنفی ندارند و یا اینکه صنفشان خیلی معتبر نیست.

پس از تولید و پخش قسمت هائی از سریال طنز پر حاشیه ی " در حاشیه" به کارگردانی مهران مدیری که به پایان زود هنگام رسید ، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران گروه های فرهنگ و معارف اسلامی، اجتماعی  و تامین برنامه  شبکه سه سیما، سید غلامرضا میر حسینی  مدیر شبکه سه  در ارتباط با سریال "در حاشیه" چنین گفت:

از آنجا که فاصله ی بین تولید و پخش این سریال محدود است، با شرایط فعلی تصمیم گرفته شد تا این سریال نود قسمتی در سه فصل سی قسمتی تولید و پخش شود. بخش اول آن که مربوط به پزشکان می شد در بیست و هفت قسمت و تا پایان این هفته به اتمام می رسد و سریال شمعدونی به جای آن روی آنتن می رود. البته فصل پزشکان در حاشیه به همراه قصه ی آن با پایان بندی تمام شده و نیمه کاره رها نخواهد شد. بعد از آن نیز پیش تولید و نگارش فصل دوم آغاز می شود.

میرحسینی اضافه کرد : احتمالا داستان بخش بعدی "در حاشیه"  با محوریت زندان بوده و هنوز برای فصل سوم آن تصمیمی گرفته نشده است.

 در این معارفه همچنین کامبیز اخوان صفا به عنوان مشاور مدیر شبکه سه سیما معرفی شد که امیدواریم در ارتباط با اینگونه اتفاق ها نیز بتواند در تصمیم گیری، مدیر شبکه را بهتر و بیشتر یاری کند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید