جمعه, 14 آبان 1400 00:04

نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» با زمستان می‌آید | وقفه به دلیل ابتلای بازیگران به کرونا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» با زمستان می‌آید | وقفه به دلیل ابتلای بازیگران به کرونا نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» با زمستان می‌آید | وقفه به دلیل ابتلای بازیگران به کرونا

سی و یک نما - نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ماه به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

با پایان نیم‌فصل اول سریال «خاتون»در هشت قسمت، علی اسدزاده تهیه‌کننده این سریال درباره وقفه پیش آمده توضیح می دهد:

«در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال «خاتون»، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، وقفه ایجاد شد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند.

photo_2021-11-04_21-29-20.jpg

ابتلای اشکان خطیبی، مهران غفوریان، بابک حمیدیان و مهران مدیری به صورت متناوب به بیماری کرونا و از طرفی وابستگی نقش آن‌ها به یکدیگر از قسمت هشتم باعث شد که تا بهبودی این بازیگرها، فیلمبرداری سریال روی سکانس‌های دیگر پیش برود. حالا پس از بهبودی کامل مبتلایان، ما همگی را سلامت و سرحال در کنار خود داریم و در حال فیلمبرداری و آماده‌سازی ادامه سریال هستیم.

photo_2021-11-04_21-29-18.jpg

بابت تاخیر در پخش و وقفه ناخواسته‌ای که پیش آمده، از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کنیم و خواهان درک شرایط هستیم. بدون‌شک در ادامه کار، گروه سازنده تمام تلاش خود را در ارائه سریالی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان خواهد کرد.»

نیم‌فصل اول روایت زندگی خاتون در گیلان بود و نیم‌فصل دوم به سرنوشت او در تهران می‌پردازد. در تهران شخصیت‌های جدیدی وارد قصه‌ی زندگی او می‌شوند که در این فاصله معرفی خواهند شد.

photo_2021-11-04_21-29-19.jpg

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید