پنج شنبه, 28 تیر 1397 04:30

پرداخت مبالغ میلیاردی ثامن‌الاحجج به سلبریتی ها برای تبلیغ /باز هم بازی با حروف الفبا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما - خبرگزاری تسنیم در حالی خبر دریافت مبالغ سنگین  تبلیغات برای موسسه مالی اعتباری  ثامن‌الحجج از سوی دو مجری سرشناس را روی خروجی گذاشت که به کار بردن حروف اول اسامی آن ها را می توانیم شوخی فرض کنیم. نه م.م گزینه ای جز مهران مدیری دارد و نه الف.ع شخصی به جز احسان علیخانی می تواند باشد. ای کاش این بازی با حروف الفبا یک جایی تمام شود.

تسنیم نوشت؛بر اساس این گزارش موارد تخلف پرونده مالی ثامن‌الحجج موردهای عجیب نیز دارد؛ هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون. در تاریخ 14/12/91 و 4/7/92، مؤسسه  ثامن‌الحجج دو مبلغ 180 میلیون‌تومانی و 400 میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است.

«م.م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد‌و 900 میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها 800 میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (580 میلیون تومان) کم کنیم، به عدد 220 میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م.م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد‌و 780 میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است.  ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.

قابل ذکر است که چند روز گذشته مدیرعامل مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید