شنبه, 19 آبان 1397 00:00

۵ نکته در گفت و گوی اخیر محدرضا گلزار با باشگاه خبرنگاران/ از شایعه‌ی دستمزد میلیاردی تا طراحی سوالاتِ "برنده باش"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
۵ نکته در گفت و گوی اخیر محدرضا گلزار با باشگاه خبرنگاران/ از شایعه‌ی دستمزد میلیاردی تا طراحی سوالاتِ "برنده باش" ۵ نکته در گفت و گوی اخیر محدرضا گلزار با باشگاه خبرنگاران/ از شایعه‌ی دستمزد میلیاردی تا طراحی سوالاتِ "برنده باش"

سی و یک نما_ از زمان حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون و در قامت مجریِ مسابقه‌‌ای که نمونه‌ی خارجی‌اش( چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟) نیز توسط بازیگران و سوپراستارهای آن کشور اجرا می‌شود؛ حاشیه‌هایی برای او و "برنده باش" ایجاد شده است. او گفتگویی با باشگاه خبرنگاران انجام داده تا به برخی از حرف و حدیث‌های به وجود آمده، پاسخ دهد. در ادامه ۵ نکته‌ی اصلیِ این مصاحبه، از نظرتان خواهد گذشت.

 

*برای بهتر شدن اجرایم تلاش می‌کنم

راستش را بگویم یک مقدار حق می‌دهم که برخی به مجری شدن سلبریتی‌ها معترض باشند. من اگر محمدرضا گلزار بودم و بازیگر نشده بودم؛ در ابتدا نسبت به اینکه بازیگری بخواهد مجری شود، گارد می‌گرفتم. به هر حال من تجربه اجرا نداشتم؛ اما در این مدت برای هرچه بهتر شدن اجرای خود تلاش کردم و به این تلاش ادامه می‌دهم.

*نقد سازنده را با آغوش باز می‌پذیریم

برنامه ما ایراد‌هایی داشته و دارد که در جهت بهترشدن آن قدم بر می‌داریم. همه نقد‌ها را اگر سازنده باشد و بدون غرض ورزی، با آغوش باز می‌پذیریم. اصلا انتقاد راه را برای پیشرفت و بهتر شدن هموار می‌کند. در همین مدت، می‌بینید که اجرای برنامه بهتر شده، حتی برخی نسبت به نوع طراحی سوالات و جایزه‌ها منتقد بودند که آن را هم تغییر دادیم. طبیعی است که برنامه ما بدون اشکال نباشد؛ ما پذیرای انتقاد‌ها هستیم. اصلا همین نقد‌ها باعث شده که برنامه روز به روز بهتر شود. من به شخصه همه نقد‌ها را با دقت می‌خوانم و سعی می‌کنم آن‌هایی را که مربوط به خودم است، اصلاح کنم.

*دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار؟

من بدون دستمزد به این برنامه نیامده ام؛ اما به این نوع نقد‌ها و حرف‌ها( دستمزد میلیاردی) هم پاسخ نمی‌دهم. ما برای پاسخ دادن به این نوع سوالات و حرف‌ها به تلویزیون نیامده ایم؛ ما به تلویزیون آمده ایم که یک برنامه درخشان بسازیم. هنوز هم برای رسیدن به اهدافمان راه زیادی در پیش داریم.

*همه‌گی در طراحی سوالات دخیل هستیم

من به عنوان مجری، مطالعه خود را دو چندان کرده‌ام؛ تا جایی که دیگر همه در طراحی سوال دخالت می‌کنیم. از این هفته هم کتاب‌هایی را مطابق با اهداف برنامه معرفی خواهیم کرد.

*بازی در سریال تلویزیونی؟

حتما اگر پیشنهاد چشمگیری داشته باشم، در سریال‌های تلویزیونی هم ایفای نقش می‌کنم؛ اما در حال حاضر همه هدف من این است که «برنده باش» روز به روز بهتر شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 19 آبان 1397 16:09

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید