چهارشنبه, 15 آذر 1396 03:30

این دفعه ما عصبانی هستیم /سه خبر ظرف دو روز که همدیگر را نقض می کنند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این دفعه ما عصبانی هستیم /سه خبر ظرف دو روز که همدیگر را نقض می کنند این دفعه ما عصبانی هستیم /سه خبر ظرف دو روز که همدیگر را نقض می کنند

سی و یک نما – فیلم "عصبانی نیستم " رضا درمیشیان چقدر می تواند با گذشت زمان به همان اندازه و پس از چند سال مورد توجه قرار بگیرد ؟ وقتی که سال ها می گذرد که با این فیلم "نوید محمدزاده" در سینما متولد شد؟ این که موضوع فیلم ، موضوع روز سیاسی کشور بود و حالا به آن اندازه در متن نیست ؟اما به هر حال بالاخره قرار شد تا با آرامش به تماشای فیلمی بنشینیم که بر خلاف اسمش عصبانی است و رفع توقیف یک فیلم همیشه راضی کننده است.

ظرف دو روزگذشته، سه بار خبری روی خروجی رسانه ها رفت که همدیگر را نقض می کرد و حالا دنبال کنندگان سرنوشت «عصبانی نیستم» از بلا تکلیفی خود عصبانی هستند
غلامرضا فرجی (سخنگوی صنفی نمایش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مصوبات این شورا در جلسه دوشنبه 13 آذرگفت: فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" از 29 آذر در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود.
اما پس از آن خبر رسید که اکران «عصبانی نیستم» از آخر آذرماه به زمان دیگری موکول شد.خبر این بود که:علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران اعلام کرد: با وجود آمادگی برای اکران فیلم طبق قرارداد منعقد شده در شورای صنفی نمایش اما به دلیل تراکم فیلم‌ها، تصمیم گرفتیم فیلم در تاریخ دیگری به جز 29 آذر ماه اکران شود، لذا با هماهنگی اداره کل سینمای حرفه‎‌ای و شورای صنفی نمایش، تصمیم به تعویق اکران «عصبانی نیستم» گرفتیم.
و چند ساعت بعد علی سرتیپی هر گونه صحبت در این باره را تکذیب و اعلام کرد که هماهنگی ها انجام شده و در همان تاریخ پایان آذر ماه فیلم عصبانی نیست اکران خواهد شد.
باید منتظر خبرهای بعدی باشیم ....

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید