شنبه, 29 خرداد 1395 13:45

برای تولد 65 سالگی رضا کیانیان / این مرد نازنین

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برای تولد 65 سالگی رضا کیانیان / این مرد نازنین برای تولد 65 سالگی رضا کیانیان / این مرد نازنین

سی و یک نما- 29 خرداد زادروز مردی است که در سال 1330 در تهران به دنیا آمد، اما بزرگ شده مشهد است در همانجا تحصیل کرد و در همانجا علاقه‌مند به هنر و بازیگری شدامروز زادروز مردی است که نشان داد می‌توان در تمام عرصه‌ها موفق بود، تنها باید خواست و برای آن تلاش کرد.

رضا کیانیان مردی که اولین قدم‌هایش را با برادر هنرمندش داوود کیانیان برداشت و بعد از آن وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد.

سال‌هاست رضا کیانیان را در آثار مختلفی بر پرده نقره‌ای سینما، سن تئاتر و جعبه جادویی تلویزیون دیده‌ایم. به جرات می‌توان گفت او بازیگری است که آثارش همواره در اذهان باقی مانده است. از نقشش در سریال "کلانتر" تا بازی‌اش در نمایش "مردی برای تمام فصول" همواره در یادها باقی است. اما این تمام اندوخته این بازیگر توانا نیست، هنوز هم نمی‌توان از نقش به‌یادماندنی‌اش در سریال "مختارنامه" با آن گریم متفاوت گذشت، یا حتی وقتی در فیلم "یک بوس کوچولو" بهمن فرمان آرا به ایفای نقش می‌پردازد. یا "خانه‌ای روی آب" با آن اضافه‌وزن عجیب و بازی عجیب؛ در واقع او بازیگر روزهای سخت است و یا بهتر است بگوییم او بازیگر کارهای سخت است.

کیانیان علاوه بر بازیگری در عرصه‌های دیگر نیز ورود کرد و موفق هم بود، از حوزه ادبیات و چاپ کتاب‌ها و خاطراتش تا هنرهای تجسمی و عکاسی و مجسمه‌های چوبی‌اش نشان از این دارد که این بازیگر هنرمند هرگز خود را در یک مقطع نگه نداشته است و همواره در تلاش برای به روز بودن و هنر را در خود پرورش دادن، است.

کیانیان برای خود و کشورش آرامش می‌خواهد و معتقد است، در شلوغ‌ترین منطقه جهان زندگی می‌کند و همه از درگیری و جنگ و جدل‌های درون‌گروهی و جدال‌های فکری بی‌نتیجه که فقط زمان را نابود می‌کند، خسته شده‌اند. ذهن همه پر از این جدل‌هاست! به همین خاطر برای خودش و کشورش و اصلاً برای کل منطقه و دنیا آرامش آرزو می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید