جمعه, 28 آبان 1400 13:10

داوری آثارِ دو دوره فجر در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدین سینما | فراخوان به زودی اعلام می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
داوری آثارِ دو دوره فجر در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدین سینما | فراخوان به زودی اعلام می‌شود داوری آثارِ دو دوره فجر در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدین سینما | فراخوان به زودی اعلام می‌شود

سی و یک نما- دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام فراخوان این دوره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و مهمترین شاخصه داوری این دوره را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی این رویداد سینمایی، جعفر گودرزی درباره آثاری که قرار است در دوره چهاردهم مورد داوری قرار بگیرند، بیان کرد: سال 99 جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که قرارمان این بود که اکران سالانه سینما را در داوری‌مان مدنظر قرار دهیم و از داوری فیلم‌های جشنواره فیلم فجر فاصله بگیریم اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اکران و سینماها این مهم نمی‌توانست همه‌جانبه صورت بگیرد.

وی همچنین خبر داد: در این دوره قرار است فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین و سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر که سال 98 و 99 برگزار شدند و همچنین آثار ایرانی حاضر در سی و هفتمین و سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های 98 و 1400 برگزار شد، داوری شوند.

به گفته وی، از دوره بعدی جشن، معیار داوری، یکسال اکران سینمای ایران خواهد بود.

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در پایان خاطرنشان کرد: اعضای انجمن منتقدان داوری آثار این دوره را برعهده دارند و پس از جمع‌بندی آرا نتایج اعلام خواهد شد.

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در مسیر پویاتر شدن و تاثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می‌شود. جدیدترین خبرها و همچنین فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دوره سیزدهم این جشن بهمن ماه سال 98 برگزار شد و وقفه بین دو دوره نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویدادها بوده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید