شنبه, 18 مرداد 1399 16:40

"رییس سازمان سینمایی" در یک روز گرم تابستان به پرسش ها پاسخ می دهد / دعوت روابط عمومی سازمان سینمایی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سی و یک نما - در یک روز گرم تابستان، دقیقا نوزده مرداد، ریاست سازمان سینمایی؛ قرار است به پرسش های اهالی رسانه پاسخ دهد.

 

هفته گذشته  "مسعود نجفی" مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در اقدامی قابل قبول،  درقالب دعوتنامه ای از رسانه های رسمی کشور درخواست کرد تا سوال های خود را به صورت مکتوب و یا تماس تلفنی برای مطرح در نشست خبری آنلاین ریاست سازمان سینمایی که قرار است در ظهر ۱۹ مرداد برگزار شود ارسال کنند.
 به این ترتیب از مطرح شدن سوال های تکراری و سطحی جلوگیری می شد و خبرنگار هم فرصت لازم را برای انتخاب پرسش های خود در طی این یک هفته داشت تا به ترتیب اولویت مطرح و همچنین از زمان این نشست بیشترین بهره گرفته شود.
و امیدواریم که این فرصت، موجب مصلحت اندیشی در انتخاب سوال ها نباشد.
 حالا باید دید که این اولویت به چه ترتیب است و آیا سوال های دغدغه مند بیشتری مطرح خواهد بود و آیا شاهد همکلامی شفاف تری خواهیم بود یا خیر. 
از آن مهمتر اینکه " حسین انتظامی" تا چه اندازه با پاسخ هایش، اهالی رسانه را قانع خواهد کرد و تاب سوال های سخت را خواهد داشت یا خیر. 
بررسی و جمع بندی حسین انتظامی رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در نشستی خبری پاسخگوی سوالات اهالی رسانه بصورت مجازی می شود.
این نشست که روز یک شنبه ۱۹  مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ تا  ۱۵ برپا خواهد بود بصورت زنده از طریق سایت رسمی سازمان سینمایی (cinema-org.ir) و اینستاگرام سازمان(iraniancinemaorg@) پخش می شود و همزمان نیز از طریق سایت و کانال(cinema_99@) پوشش مکتوب داده خواهد شد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید