چهارشنبه, 22 خرداد 1398 14:57

فراخوان دریافت آثار متقاضی حضور دریازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران / « محمد صوفی» رییس این دوره ی جشنواره

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فراخوان دریافت آثار متقاضی حضور دریازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران / « محمد صوفی» رییس این دوره ی جشنواره فراخوان دریافت آثار متقاضی حضور دریازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران / « محمد صوفی» رییس این دوره ی جشنواره

سی و یک نما – صبح امروز یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند فراخوان دریافت آثار متقاضی را روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد:

بدین وسیله از متقاضیان شرکت در این آیین دعوت شده است تا پس از مطالعه اساسنامه و آیین نامه جشن، براساس اصول تصریح شده نسبت به ثبت نام اینترنتی و تحویل اثر به دبیرخانه جشن اقدام کنند.
متقاضیان از تاریخ ۱۹ خرداد ماه لغایت ۴ تیر ماه ۹۸ فرصت ثبت نام دارند و مى توانند آثار خود را از ساعت ١١ الى ١٧ به دبيرخانه جشن تحويل نمايند.
طبق اعلام فراخوان؛ فیلم‌های مستند ارسالی باید تولید تیر ماه١٣٩٦ به بعد باشند و در دوره هاى گذشته جشنواره شرکت نکرده باشند.
همچنین عضویت یکی از دو صاحبان معنوی یا مادی اثر (کارگردان یا تهیه‌کننده) در یکی از صنوف خانه سینما الزامی است.

متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.idiaward.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۴۷۹۸۷۳-۰۲۱ و ۶۶۴۰۲۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
آدرس دبيرخانه: خيابان انقلاب،خيابان وصال شيرازى،نرسيده به طالقانى،نبش كوچه شفيعى،پلاك ٣٠-٢٨(خانه سينما-شماره٢)طبقه همكف
رییس یازدهمین جشن مستقل سینمای مستقل ایران کیست؟
"محمد صوفی" فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما است و در این سالها به عنوان نویسنده،کارگردان، تهیه کننده و مدرس دانشگاه فعالیت کرده است. صوفی در حال حاضر عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند ایران است و در سال ۱۳۹۷ عضو هیئت رئیسه دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران بود. او در فاصله سالهای ۸۵ تا ۸۹ مدیر انجمن سینمای جوانان تهران و عضو شورای مدیران برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بود. وی برگزیده فستیوال های فیلم کوتاه و مستند کشوری و بین المللی است و حضور در هیئت داوری جشنواره های فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد. علاوه بر آن محمد صوفی ساخت برنامه های متعدد تلویزیونی از جمله رادیو هفت، صدبرگ، نقره و… را بر عهده داشته است

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید