یکشنبه, 26 مرداد 1399 20:24

مجوز برنامه ترکیبی "همرفیق" شهاب حسینی صادر شد / واکنش ساترا به مجوز وزارت ارشاد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما - در حالی که روابط عمومی سازمان سینمایی، مصوبات تازه ی پروانه ساخت آثار غیر سینمایی را اعلام کرد و یکی از مجوزها به برنامه "همرفیق" شهاب حسینی تعلق داشت، سازمان تنظیم صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، این مجوز را نامعتبر اعلام کرد.

امروز خبری با عنوان صدور مجوز ساخت «همرفیق» به کارگردانی شهاب حسینی منتشر شد که گفته میشود یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که برای پخش در سامانه‌های VOD از سازمان سینمایی مجوز گرفته و قرار است با حضور مهمانانی سرشناس از مهرماه پخش شود.
اما هنوز چندساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر با انتشار اطلاعیه‌ای این مجوز را نامعتبر دانست.
در متن این اطلاعیه آمده: 
در پی انتشار خبری درباره صدور مجوز یک برنامه ترکیبی به اطلاع می‌رساند، ساترا ضمن استقبال از تولید محتواهای ایرانی و ورود شخصیت‌های هنری برجسته که قطعا به غنای محتوایی خواهد افزود، اعلام می‌نماید همانگونه که پیش از این بیان شده است، مسئولیت صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی و تولیدات تلویزیونی برای انتشار در رسانه های صوت و تصویر، تنها در صلاحیت این سازمان است. لذا بدیهی است پخش هر کدام از این برنامه‌ها در رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز اشاره‌شده بوده و فقدان این مجوز مانع از انتشار در پلتفرم‌های صوت و تصویر کشور خواهد شد.
عکس از: زهرا اروجلو

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید