یکشنبه, 16 تیر 1398 11:29

مراسم تودیع و معارفه مدیران سینمایی برگزار شد/"آنمرد"رفت، "این مرد" آمد/خانم های سینماگر باز هم در حاشیه

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مراسم تودیع و معارفه مدیران سینمایی برگزار شد/"آنمرد"رفت، "این مرد" آمد/خانم های سینماگر باز هم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران سینمایی برگزار شد/"آنمرد"رفت، "این مرد" آمد/خانم های سینماگر باز هم در حاشیه

سی و یک نما_آیین تکریم و معارفه تعدادی از مسئولان سازمان سینمایی صبح امروز(16تیر98)در وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور جمعی از اهالی سینما و خبرنگاران برگزار شد.

 

در این مراسم ابراهیم داروغه زاده به عنوان دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر،مهران عباسی انارکی مدیرعامل موزه سینما،سید محمد مهدی طباطبایی نژاد به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت و محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند معرفی شدند.

در این مراسم ابراهیم داروغه­ زاده بیان کرد:افتخار این را داشتم که دو سال در سمت معاونت نظارت و ارزشیابی با تمام شیرینی ها و سختی هایش که البته جذاب بود،کار کنم.البته نواقصی هم وجود داشت اما خدارا شاکرم که توانستم به اندازه توانم کمک کنم،در این مدت 20 اثر در شبکه نمایش خانگی تولید شد،ساخت فیلم های سینمایی با کیفیت،بالارفتن سرمایه گذاری بخش خصوصی،بالارفتن کیفیت فیلم ها و ...از دست آورد های این دوره بود؛ممنونم از افرادی که این وظیفه خطیر را به من محول کردند و همچنین ممنون از آقای طباطبایی نژاد که این مسئولیت را قبول کردند.

آقای طباطبایی نژآد در ادامه گفت:خیلی ها گفتند شجاعت دارید که این مسئولیت را قبول کردید،اما آقای داروغه زاده من را گول زد و من شجاعتی نداشتم؛این چهارمین بار بود که شایعه حضور من در این سمت عنوان شد اما این بار نمیدانم خوشحال باشم یا نگران،اما امیدوارم بتوانیم با کمک همکارانم این مسئولیت بزرگ را پیش ببریم.

وی در ادامه گفت:بابت قصورهایی که در حین خدمتم در مرکز گسترش پیش آمد عذرخواهی می­کنم و اطمینان دارم حمیدی مقدم بهترین اتفاقات را در این مرکز رقم خواهد زد.

وی افزود:شش سال در مرکز گسترش بودم و اگر سینما را به یک مدرسه تشبیه کنیم مرکز گسترش مثل کتابخانه آن است،من از مکان فرهنگی آمدم و شاید دلیل این انتخاب نیز همین است،امیدوارم بتوانم کاری کنم.

در ادامه این مراسم لادن طاهری مدیر فیلمخانه ملی ایران و سرپرست سابق موزه سینما گفت:

فکر نمی­کردم مدت زمان طولانی به عنوان سرپرست موزه سینما باشم اما اینطورشد،تلاش کردم در تخصصی تر شدن فرهنگ موزه داری قوی عمل کنم،امیدوارم اینگونه شده باشد.

مهران عباسی انارکی در ادامه گفت:

از اعتماد دکتر انتظامی تشکر می­کنم،اعتقادی به تصدی گری ندارم،تلاش می­کنم ارتباطم با رسانه ها برای انعکاس بهتر همه ظرفیت های موزه بهتر و بیشتر شود.

اما حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد:

از همکاری و مدیریت دوستانم تشکر می­کنم،مدیر فیلمخانه باید متعصب باشد و به نظر من طاهری علاوه بر علم و آگاهی این مورد را نیز مد نظر قرار می­دهد.

خوش فکری و خوش اخلاقی داروغه زاده همیشه به چشم می­آید در جشنواره فجر خوش درخشیدند و اکثر سینماگران از او راضی بودند.

وی افزود:طباطبایی نژاد تحولات زیادی در حوزه سینمای مستند ایجاد کرده دیگر مدیران نیز از او راضی بودند ضمنا او مدیر متعصبی است.

تمامی مدیران در حال حاضر خوش فکر،با دانش و هم دل هستند و من از کنار آن ها بودن احساس خرسندی می­کنم.

وی ادامه داد:از آقای حمیدی مقدم بابت قبول مسئولیت سپاس گزارم او از چهره های نام آشنا و خوشنام است.

او همچنین عنوان کرد:

به سینماگران قول داده ایم شیوه نامه های خود را به زودی ارائه کنیم،با حرکت در مسیر شفافیت،هر شخص قبل از مراجعه به ما می­تواند حدس بزند که با او موافقت می­شود یا خیر و آیا با رقیبانش در شرایط مساوی رفتار می­شود یا خیر و این اتفاق بدون ارائه شیوه نامه ممکن نخواهد بود.

در پایان این مراسم حکم های مدیران جدید به همراه هدایایی توسط حسین انتظامی اهدا شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید