یکشنبه, 19 ارديبهشت 1400 12:55

اسکارلت جوهانسون از صنعت فیلمسازی خواست از انجمن مطبوعات هالیوود فاصله بگیرد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
اسکارلت جوهانسون از صنعت فیلمسازی خواست از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فاصله بگیرد اسکارلت جوهانسون از صنعت فیلمسازی خواست از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فاصله بگیرد خبر سی و یک نما

سی و یک نما - اسکارلت جوهانسون علیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود نامه ای منتشر کرد و از صنعت فیلمسازی خواست از این انجمن دوری کنند تا زمانی که اصلاحات اساسی در این انجمن اعمال شود.

به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون با انتقاد از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، از صنعت فیلمسازی خواست از این انجمن دوری کنند تا زمانی که اصلاحات اساسی در این انجمن اعمال شود. استودیوی آمازون نیز با صدور بیانیه ای، انتقادات اخیر تایم آپ، نتفلیکس و دیگران را در مورد آخرین برنامه اصلاحات انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تکرار کرده است. این طرح که روز پنجشنبه تصویب شد، شامل اقداماتی برای افزایش تعداد افراد رنگین پوست در عضویت و محدودیت هدایا و پرداختی ها برای اعضایی که در انجمن کار می کنند، است.

جوهانسون تاکنون ۵ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده که آخرین مورد آن سال گذشته برای فیلم سینمایی «داستان ازدواج» رقم خورد. نوشته است: به عنوان یک بازیگر که باید به تبلیغ فیلم خود بپردازد و از وی انتظار می‌رود در کنفرانس‌های مطبوعاتی و مراسم اهدای جوایز شرکت کند، در گذشته، برای من روشن بود برخی از اعضای مشخص اتحادیه از مرز آزار جنسی عبور کرده‌اند. به همین دلیل مشخص من سال‌ها از حضور در کنفرانس‌های آنها خودداری کردم.

اسکارلت جوهانسون گفته است، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سازمانی است که توسط افرادی مثل هاروی واینستن مشروعیت دار شده و صنعت فیلم هم از آن پیروی کرده است. اکنون زمانش است که از این انجمن فاصله بگیریم و بر اهمیت و قدرت اتحاد تمرکز کنیم.

پیش از این مارک روفلو بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب در صفحه شخصی‌اش در توئیتر گفته بود، نمی‌تواند در مورد اینکه از دریافت کنندگان این جایزه بوده است، احساس خوشحالی و یا افتخار داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید