دوشنبه, 20 دی 1400 13:24

باب ساجت بازیگر و کمدین استندآپ معروف دهه نود درگذشت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
باب ساجت بازیگر و کمدین استندآپ معروف دهه نود درگذشت باب ساجت بازیگر و کمدین استندآپ معروف دهه نود درگذشت

سی و یک نما - باب ساجت، بازیگر و کمدین استندآپ که برای بازی در نقش دنی تانر در سریال کمدی «فول هاوس» در دهه 1990 محبوبیت داشت، در ۶۵ سالگی درگذشت.

پلیس به ورایتی تایید کرده که باب ساجت، کمدین استندآپ و بازیگری که برای بازی در نقش دنی تانر در سریال کمدی فول هاوس دهه 1990 محبوبیت داشت، یکشنبه در هتل ریتز-کارلتون در اورلاندو، فلوریدا درگذشت. او 65 سال داشت.

اداره کلانتری اورنج کانتی بیان داشته، اندکی پس از ساعت 4 بعدازظهر، افسران پلیس با تماس مردی در هتل ریتز-کارلتون اورلاندو، هتل گراند لیکس متوجه شدند که باب ساجت در اتاق هتل جوابی نمی دهد. ابتدا اعلام شد که او کشته شده است. کلانتری هیچ اطلاعی در مورد علت مرگ ندارد و کارآگاهان هیچ نشانه ای از عامل خطرناک یا مصرف مواد مخدر در محل پیدا نکردند. دفتر پزشکی قانونی علت و نحوه مرگ را در تاریخ بعدی مشخص خواهد کرد.

ساجت به تازگی یک تور سراسری استندآپ را در سپتامبر 2021 آغاز کرده بود که قرار بود تا ژوئن 2022 ادامه یابد. طبق آخرین پست او در توییتر، ساجت عصر شنبه در سالن کنسرت پونته ودرا در جکسونویل، فلوریدا اجرا کرده بود.

خانواده او در بیانیه‌ای گفتند: «ما از تأیید اینکه باب محبوبمان امروز درگذشته، بسیار متاسفیم. او برای ما همه چیز بود و ما می‌خواهیم بدانید که چقدر طرفدارانش را دوست داشت، اجرای زنده داشت و مردم را از همه اقشار می خنداند. در این لحظه بیشتر از هر چیزی به حفظ حریم خصوصی نیاز داریم، از شما می خواهیم  در یادآوری عشق و خنده‌ای که باب به دنیا هدیه داد، به ما بپیوندید."

0010201306.jpg

در سال 1987، ساجت برای نقش پدرسالار دنی تانر در سریال «فول هاوس» شبکه ای بی سی انتخاب شد، جایی که او نقش پدر دی.جی. (کاندیس کامرون)، استفانی (جودی سویتین) و میشل تنر (مری کیت و اشلی اولسن) را بازی می کرد. در این نمایش، او پس از مرگ همسرش، دخترانش را به عنوان یک پدر مجرد بزرگ می‌کند و برادر شوهرش جسی کاتسوپولیس (جان استاموس) و بهترین دوستش جوی گلادستون (دیو کولیه) به او کمک می کنند تا فرزندانش را خوب تربیت کند. این سریال از سال 1987 تا 1994 به مدت هشت فصل و 192 قسمت پخش شد و در فصل 5 به بیش از 17 میلیون بیننده رسید. از فصل 3 به بعد، "فول هاوس" در 30 برنامه تلویزیونی برتر نیلسن قرار داشت.

نتفلیکس یک سریال دنباله دار با عنوان «فول هاوس» راه اندازی کرد که به مدت پنج فصل و 75 قسمت از سال 2016 تا 2020 پخش شد. ساجت در 10 قسمت بعدی، از جمله اولین و پایان سریال، نقش خود را در سریال تکرار کرد. در این نمایش اکثر بازیگران اصلی، به استثنای اولسن ها، بازی می کردند.

از سال 1989 تا 1997، ساجت میزبان «خنده‌دارترین ویدیوهای خانگی آمریکا» بود که ویدیوهای خنده‌دار خانگی از شوخی‌ها، پارتی‌بازی‌ها و حیوانات خانگی زیبا را به نمایش گذاشت. ساجت مجری افتتاحیه این برنامه بود که به عنوان یک برنامه ویژه ساعتی شروع شد و او برنامه را برای هشت فصل در آنتن نگهداشت. پس از جدایی اش از این برنامه، این نمایش توسط جان فوگلسانگ و دیزی فوئنتس به مدت دو فصل ادامه یافت. تام برگرون در سال 2001 برای یک دوره 13 ساله مسئولیت این نمایش را بر عهده گرفت و پس از آن آلفونسو ریبیرو از سال 2015 کار را ادامه داد.

ساجت علاوه بر «فول هاوس» گویندگی سریال «چگونه با مادرت آشنا شدم» از شبکه سی‌بی‌اس را نیز برعهده داشت، او صداپیشگی تد ماسبی (جاش رادنور) را انجام می داد و داستان آشنایی با همسرش را برای فرزندانش تعریف می‌کرد. این سریال از سال 2005 تا 2014 به مدت 9 فصل پخش شد و شبکه هولو قرار است ادامه‌ای را با عنوان «چگونه پدرت را ملاقات کردم» با بازی هیلاری داف در 18 ژانویه منتشر کند.

او در سال 1998 فیلم «کار کثیف» را با بازی نورم مک‌دونالد و آرتی لنگ کارگردانی کرد که تا حد زیادی توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و در باکس آفیس شکست خورد، اما از آن زمان در میان طرفداران تنزل یافت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید