جمعه, 23 ارديبهشت 1401 15:07

بازیگران اصلی فیلم «مگالوپولیس» اثر جدید فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شدند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
 بازیگران اصلی فیلم «مگالوپولیس» اثر جدید فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شدند بازیگران اصلی فیلم «مگالوپولیس» اثر جدید فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شدند

سی و یک نما - آدام درایور، ناتالی امانوئل و فارست ویتاکر به عنوان بازیگران اصلی فیلم «مگالوپولیس» (Megalopolis) اثر جدید فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شدند.

"لارنس فیشبرن" و "جان ویت" نیز از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

تابستان گذشته، فرانسیس فورد کاپولا اعلام کرد که مصمم است حماسه علمی تخیلی طولانی‌مدت خودش را با عنوان «مگالوپولیس» بسازد که حاضر است میلیون‌ها و میلیون‌ها دلار از جیب خودش برای این کار هزینه کند. این فیلم می تواند 100 میلیون دلار هزینه داشته باشد، و ممکن است کاپولا را به مشقت بیندازد. اما کاپولا عزم کرده تا همه را غافلگیر کند. اولین خبرها از این پروژه پیوستن بازیگران اصلی این فیلم است که تقریباً خارق العاده است.

هالیوود ریپورتر گفته که در مگالوپولیس لارنس فیشبرن، آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر (یکی از انتخاب‌های اولیه کاپولا از سال گذشته) و جان ویت بازی خواهند کرد. اما این همان جادویی است که می تواند اتفاق بیفتد هنگامی که یک فیلمساز ثروتمند هزینه پروژه رویایی خودش را پرداخت می کند و بازیگران دلخواه خودش و مشهور را به کار می گیرد.

مگالوپولیس، چیزی است که کاپولا دهه‌ها می‌خواست آن را بسازد و تصور می‌کند با این فیلم نوعی تغییر در دنیای فیلمسازی ایجاد خواهد کرد و همچنین درسی برای جوانان خواهد بود تا فیلم خوب بسازند و دنیایی بهتر را ایجاد کنند. به طور خاص، این فیلم داستانی تاریخی دارد که به نوعی نسخه مدرن امپراتوری روم است که در نسخه این فیلم شهر نیویورک جایگزین شهر روم  و جنگ قدرت بین یک مرد ثروتمند و شهردار شهر متمرکز است. کاپولا زمانی که سال گذشته در باره این پروژه صحبت کرد، از ویتاکر خواست که نقش شهردار و از اسکار آیزاک خواست نقش مرد ثروتمند را ایفا کنند، می توان حدس زد که حالا آدام درایور به جای آیزاک نقش را بر عهده گرفته است.

هیچ حرفی درباره زمان شروع فیلمبرداری این فیلم وجود ندارد و چه بازیگران دیگری ممکن است به این پروژه بپیوندد، اما عجیب و هیجان انگیز است که همه اینها بالاخره در حال اتفاق افتادن است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید