شنبه, 10 ارديبهشت 1401 13:46

«تاپ گان: ماوریک» تام کروز در اولین واکنش‌ها "استادانه" و "بهترین فیلم سال" خوانده شد | عشق به سرعت هنوز جواب می‌دهد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
«تاپ گان: ماوریک» تام کروز در اولین واکنش‌ها "استادانه" و "بهترین فیلم سال" خوانده شد | عشق به سرعت هنوز جواب می‌دهد «تاپ گان: ماوریک» تام کروز در اولین واکنش‌ها "استادانه" و "بهترین فیلم سال" خوانده شد | عشق به سرعت هنوز جواب می‌دهد

سی و یک نما - فیلم «تاپ گان: ماوریک» اثر تام کروز پس از اولین نمایشش، نقدهای مثبتی را به خود اختصاص داد.

دنباله ای که مدت ها منتظرش بودیم در سینماکان لاس وگاس در روز پنجشنبه (28 آوریل) به نمایش درآمد و منتقدان و خبرنگاران از «تاپ گان: ماوریک» به عنوان یکی از هیجان انگیزترین فیلم های اکشن اخیر یاد کردند.

تام کروز به عنوان پیت «ماوریک» میچل به کابین خلبان بازگشته است و تلاش می کند با هواپیمای فوق پیشرفتهٔ بنام مک‌دانل داگلاس اف/ای-۱۸ هورنت به یک مأموریت جدید برود و روش‌های در حال تغییر نیروی هوایی ایالات متحده را به روز کند، زیرا دسته ای از خلبانان با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در آسمان جولان می دهند.

پس از اکران فیلم در روز پنجشنبه، ماوریک با تحسین ها و ستایش های زیادی رو به رو شد. در میان واکنش‌های تحسین‌برانگیز، منتقدان و خبرنگاران از ماوریک به‌عنوان اثری «استادانه» و حتی در حالت بالقوه «بهترین فیلم سال» یاد کردند.

در اینجا نمونه ای از واکنش های اولیه به «تاپ گان: ماوریک» را آورده ایم:

اریک دیویس منتقد نیویورکی نوشت:

«در یک کلمه: وای! کاملاً از هر نظر عالی است. اکشن و پرواز فیلم بسیار شدید شده و به طور مداوم تغییر می کند و تکامل می یابد. شما لبه صندلی تان را گرفته ایدتا نیفتید. من برای این همه احساسات و هیجان آماده نبودم. جمعیت ده ها بار تشویق کردند. این فیلم یک معامله واقعی است. وقتی می گویم این فیلم واقعاً عالی است، به من اعتماد کنید. هر برنامه‌ای که برای آخر هفته دارید را کنار بگذارید و «تاپ گان: ماوریک» را ببینید. در طول فیلم گریه ام می گرفت، من یک دمدمی مزاج هستم. بازیگران را دوست داشتم، و این یک فیلم کلاسیک دیگر است.»

درو تایلر نویسنده و گزارشگر سینمایی نیز در صفحه توییترش نوشته است:

«تاپ گان: ماوریک» یک تجربه سینمایی عمیق است و در یک کلام بهترین فیلم سال است. آنچه کوسینسکی و تام کروز ساخته اند حماسی و صمیمی، دل نشین و دلخراش است. از هر چی که فکر می کنید خوب است، بهتر است.»

استیون واینتراب سردبیر سایت کولیدر نوشت:

«"تاپ گان: ماوریک" را کاملاً دوست داشتم. غرق در فیلمبرداری و صحنه های پرواز و البته تام کروز و بازی بقیه بازیگران بودم. این همان فیلمی است که می خواهید در صفحه بزرگ نمایش ببینید.»

 سایت جوبلو یکی از سایت های خبری و تحلیلی سینمایی نوشت:

«به تازگی "تاپ گان: ماوریک" را دیدیم این فیلم علاوه بر اینکه با نسخه اصلی مطابقت دارد، یک انفجار کامل و بازگشتی به فیلم های اکشن قدیمی و شخصیت محور تام کروز است. تونی اسکات به این فیلم افتخار خواهد کرد.»

تراویس کلارک گزارشگر ارشد رسانه بیزینس اینساید که خبرهای هالیوود، باکس آفیس را پوشش می دهد نوشته است:

«"تاپ گان: ماوریک" ارزش صبر کردن را داشت.»

اسکات منزل روزنامه نگار منتقد در صفحه شخصی اش نوشت:

«"تاپ گان: ماوریک" اوج می گیرد! در حالی که داستان به شدت به اصل و همینطور نوستالژی متکی است، فیلم به مثابه آخرین بازگشت به دهه 80 عمل می کند و واقعاً مردم را خوشحال می کند. مایلز تلر و تام کروز با هم جادویی هستند. یک برد بزرگ دیگر برای پارامونت.»

کیتلین بوث سردبیر، نویسنده و مترجم نوشت:

«"تاپ گان: ماوریک" همه آن چیزی است که ما از فیلم های پرفروش در سینما با صحنه های هواپیمای وحشی و دیوانه کننده می خواهیم. طراحی صدای شگفت انگیز و بازیگران در نقش هایشان به یاد ماندنی و کامل هستند. این یکی از فیلم های برجسته سال خواهد بود.»

این تمجیدهای گسترده از "تاپ گان: ماوریک" را می توان به مثابه یک چرخش غافلگیرکننده از وقایع تلقی کرد، زیرا این پروژه بیش از 12 سال طول کشیده تا به صفحه بزرگ نمایش برسد.

ساخت دنباله در نهایت در ماه مه 2018 در کالیفرنیا آغاز شد، اما به دلیل همه گیری کرونا با تاخیرهای متعددی روبه رو شد. فیلم "تاپ گان: ماوریک" که در ابتدا برای اکران در جولای 2019 برنامه ریزی شده بود، اکنون سه سال دیرتر از زمان برنامه ریزی شده وارد سینماها خواهد شد.

این واکنش‌های اولیه باعث می‌شود که «تاپ گان: ماوریک» ارزش صبر کردن را داشته باشد، به‌ویژه پس از اینکه جنیفر کانلی، یکی از بازیگران، به کنایه گفت که طرفداران می‌توانند منتظر صحنه‌های پروازی «فوق‌العاده» باشند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید