چهارشنبه, 15 شهریور 1396 04:30

جنیفر لارنس ستاره امروز جشنواره ونیز / آیا مادر! از دارن آرونوفسکی سایه ای از پولانسکی ساخته است

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جنیفر لارنس ستاره امروز جشنواره ونیز / آیا مادر!  از دارن آرونوفسکی سایه ای از پولانسکی  ساخته است جنیفر لارنس ستاره امروز جشنواره ونیز / آیا مادر! از دارن آرونوفسکی سایه ای از پولانسکی ساخته است

سی و یک نما – گرچه فیلم مادر! در سکوت خبری ساخته شد اما پخش تیزر آن به اندازه کافی نظر منتقدین را به خصوص به بازی فوق العاده جنیفر لارنس جلب کرده بود و امروز او را ستاره فستیوال ونیز 74 کرد

کمپانی پارامونت پیکچرز مالک این فیلم ترسناک است که پیش از این فقط در خلاصه داستانش آمده بود که داستان یک زوج جوان است که با ورود چند مهمان نا خوانده رابطه و زندگی شان دستخوش حوادث عجیب و غریبی می شود.

 

tout2.jpg

برخی از منتقدین این فیلم را از نظر نوع ساخت و روایت در کنار فیلم هائی چون درخشش و یا بچه رزماری رومن پولانسکی قرار می دهند.

در فیلم مادر !علاوه بر جنیفر لارنس که پیش از این هم سابقه حضور در فیلم های ترسناک را داشته بازیگران مطرحی دیگری نیز حضور دارند.

 

screen-shot-2017-08-01-at-11-43-10-am.png

همکاری قبلی آرونوفسکی و کمپانی پارامونت به سال ۲۰۱۴و فیلم نه چندان مورد توجه نوح بر می گردد، اما در فیلم مادر آرونوفسکی  علاوه بر کارگردانی نویسنده و تهیه کننده  آن هم هست.

 

 

 

جنیفر لارنس،خاویر باردم، اد هریس و میشل فایفر  بازیگرانی هستند که آرنوفسکی در این فیلم آنها را در برابر دوربین خود قرارداده است.

.jpg

جنیفر لارنس جایزه گلدن گلوب را به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «جوی» به دست آورد. او پیش از این دو جایزه اسکار هم در کارنامه دارد.

آخرین فیلمی که از آرنوفسکی به نمایش درآمد فیلم «نوح» با بازی راسل کرو بود. «قوی سیاه»از دیگر فیلم‌های وی هستند.

 

Lawrence-Aronofsky-Bardem.png

«قوی سیاه» نیز فیلمی نسبتا موفق با بازی ناتالی پورتمن بود که برایش جایزه اسکار را به همراه داشت کارگردانی آرنوفسکی در سال‌های اخیر چنان بوده که تماشاگر در انتظار دیدن فیلمی ترسناک یا هیجان انگیز دیدنی از وی هست.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید