پنج شنبه, 07 اسفند 1399 15:31

دیوید فینچر برای نتفلیکس درام «قاتل» را می‌سازد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
دیوید فینچر برای نتفلیکس درام «قاتل» را می‌سازد دیوید فینچر برای نتفلیکس درام «قاتل» را می‌سازد

سی و یک نما - دیوید فینچر بعد از اولین همکاری خود با نتفلیکس برای ساخت فیلم بی نظیر و تحسین شده «منک»، دومین فیلمش را با عنوان «قاتل» برای نتفلیکس می سازد.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از هالیوود ریپورتر و ددلاین، مایکل فاسبندر در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید دیودی فینچر با نام «قاتل» است. با این حال، نتفلیکس و مشاوران فاسبندر از تأیید این خبر خودداری کردند. اندرو کوین واکر که در فیلم های «باشگاه مشت زنی»، «هفت» و «بازی» با فینچر همکاری کرده است، نویسندگی فیلمنامه این درام را بر عهده دارد.

فیلم «قاتل» بر روی یک آدمکش خونسرد تمرکز دارد که وجدان اش شروع به کار می کند و باعث می شود احساساتی شود. داستان بر اساس یک رمان گرافیکی از الکسیس نولنت ساخته شده است. Ceán Chaffin تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

در ماه نوامبر، فینچر یک قرارداد چهار ساله با نتفلیکس امضا کرد. «منک» یک درام سیاه و سفید است که شرح تلاش های هرمان مانکیویچ، نویسنده فیلمنامه، برای به پایان رساندن فیلمنامه کلاسیک «همشهری کین» ساخته اورسن ولز را به تصویر می کشد، «منک» در اواخر سال گذشته اکران شد و به طور گسترده ای از پیشگامان اسکار محسوب می شود. این اولین تلاش کارگردانی فینچر از زمان ساخت فیلم هیجانی و روانشناختی "دختر از دست رفته یا دختر گمشده" در سال 2014 است.

همچنین مدیر اجرایی فینچر مجموعه تلویزیونی نتفلیکس با عنوان "شکارچی ذهن" را که یک درام جنایی اف بی آِ با بازی جاناتن گروف بود، تولید و کارگردانی کرد.

فینچر در یک شماره ورایتی که مربوط به اکران فیلم "منک" بود، از نتفلیکس به خاطر ساخت این فیلم که مورد پسند استودیوهای سنتی هالیوود نبود، تقدیر کرد.

فینچر گفت: "من هرگز از کار در مکانی شادتر از آنچه در نتفلیکس هستم نبودم." "آنها در حال ساخت یک مخزن هستند. این یک خوب است که فیلم ها مکانی برای وجود داشتن دارند که شما مجبور نیستید آنها را به تابستان اسپندکس یا زمستان رنج ببرید."

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید