سه شنبه, 27 آبان 1393 14:46

شبکه Netflix نخستین تریلر سریال "مارکوپولو" (Marco Polo) را منتشر کرد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شبکه Netflix نخستین  تریلر سریال "مارکوپولو" (Marco Polo) را منتشر کرد شبکه Netflix نخستین تریلر سریال "مارکوپولو" (Marco Polo) را منتشر کرد

سی و یک نما- سریال درام تاریخی "مارکوپولو" (Marco Polo) که داستانش حول محور کوبلای خان (Kublai Khan)، حاکم چین و اتفاقاتی که به همراه مارکوپولو رخ می دهد می گذرد، از 12 دسامبر 2014 (21 آذر امسال) پخش خواهد شد.

ماجراهای سریال "مارکوپولو" در قرن 13 اتفاق می افتد و داستان کوبلای خان، سردسته گروهی به نام مونگول ها است که مجموعه توسط جان فاسکو نوشته شده و شبکه نت فلیکس (Netflix) پخش آن را بر عهده دارد. داستان سریال دنیایی پر از حرص و طمع قدرت را روایت می کند که با رقابت های کثیف و فسادهای اخلاقی توام است مارکوپولو خودش را در دادگاهی به سرپرستی کوبلای خان، پادشاه چین می بیند.

سریال را کارگردان های مختلفی کارگردانی خواهند کرد. ژواکیم رونینگ و اسپن اسندبرگ مدیران اجرایی این سریال هستند و قرار است فعلا اپیزود پایلوت این سریال را کارگردانی کنند. ستاره این سریال در نقش مارکوپولو هم لورنزو ریچلمی است.

Marco_Polo_1.jpg

قبل از این سریال، مجموعه ای با همین عنوان در ژانویه 2012 در شبکه استارز پخش شده بود. اما فیلمی که از روی آن مجموعه در چین تهیه شد شکست خورد و به همین خاطر شرکت وینستین تصمیم گرفت سریال را با 10 اپیزود و با بودجه بیش از 90 میلیون به شبکه نت فلیکس بسپارد که بزرگترین سریال این شبکه است که قرار است آن را بسازد.

فیلمبرداری سریال در سه کشور ایتالیا و قزاقستان و مالزی انجام شده و در استودیو (Pinewood Iskandar Malaysia) تدوین شده است.

لازم است کمی درباره کوبلای خان و پادشاهی اش بر چین در قرن 13 بدانیم، کوبلای خان پسر چهارم Tolui و نوه Genghis Khan است . نسبت به برادر بزرگتر خود Möngke موفق تر بوده است اما در سال 1264 درگیر جنگ داخلی با برادر جوان تر خود یعنی Ariq Böke شد. این جنگ به اسم Toluid Civil War معروف است. ابتدای امپراطوری او با این حوادث شروع شد. بیشتر قدرت او در چین و مغولستان متمرکز بوده است، با این حال او بر ایلخانان نیز حکومت می کرد و آنها تابع او بودند. وسعت امپراطوری او از اقیانوس آرام تا دریای سیاه و نواحی افغانستان تخمین زده شده، یعنی چیزی حدود یک پنجم کل مساحت ساکنان زمین!

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید