سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 13:18

فیلمبرداری «ماتریالیست‌ها» سلین سانگ در نیویورک آغاز شد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فیلمبرداری «ماتریالیست‌ها» سلین سانگ در نیویورک آغاز شد فیلمبرداری «ماتریالیست‌ها» سلین سانگ در نیویورک آغاز شد سی و یک نما

سی و یک نما – سلین سانگ که سال گذشته با فیلم ‌«زندگی‌های گذشته» خوش درخشید و نامزد بهترین فیلم اسکار نیز شد، امسال فیلمی با عنوان «ماتریالیست‌ها» (Materialists) می‌سازد. بعد از فیلم «زندگی‌های گذشته» توقعات از سانگ بیشتر شده، منتقدانی که این فیلم را تمجید کردند انتظار دارند فیلم جدید او نیز بی‌نظیر و درخشان باشد.

پاییز سال گذشته، بعد از موفقیت فیلم ‌«زندگی‌های گذشته»، سلین سانگ تولید دومین فیلمش را با نام «ماتریالیست‌ها» (Materialists) شروع کرد. این فیلم نیز توسط A24 حمایت می‌شود. قرار بود در سپتامبر کار فیلمبرداری شروع شود که با اعتصابات انجمن بازیگران سینما-فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا همراه شد و به تعویق افتاد. اما اکنون گزارش شده که فیلمبرداری «ماتریالیست ها» در نیویورک آغاز شده است.

داکوتا جانسون، پدرو پاسکال و کریس ایوانز بازیگران این فیلم هستند. هر سه بازیگر در حال فیلم‌برداری صحنه‌های خود در مجموعه تلاش‌های سال دوم سانگ در نیویورک دیده شده‌اند.

سلین سانگ و جی کیو، کریستین واچون، تهیه کنندگان فیلم جدید در مصاحبه‌ای اخیر خود درباره «ماتریالیست‌ها» (Materialists) سکوت کرده‌‌اند و جزئیاتی از این پروژه افشا نکردند. اما واچون به اشاره کرده که «سانگ هر بار فیلم متفاوتی می‌سازد. او از آن دسته فیلمسازانی است که یک فیلم را دوبار نمی‌سازد.» پس باید در انتظار یک فیلم متفاوت از سانگ باشیم.

معلوم شده که «ماتریالیست‌ها» یک رامکام (کمدی‌ عاشقانه) است که از فیلم‌های هوشمندانه جیمز ال. بروکس «اخبار تلویزیون» و «شرایط مهرورزی» در دهه ۸۰ الهام گرفته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «ماتریالیست‌ها» با پس‌زمینه پر جنب و جوش نیویورک، شهری را نشان می‌دهد که هرگز نمی‌خوابد و به‌خاطر روابط متنوع و پویا معروف است، فیلم نگاهی بی‌نظیر به زندگی نخبگان این شهر دارد. شخصیتی به نام «لوسی» کارشناس خواستگاری است که از این کار امرار و معاش می‌کند. اما در این بین مثل عشقی سمی ایجاد می‌شود که زندگی همه را به دردسر می‌اندازد.

چرخش سانگ از "زندگی‌های گذشته" به ژانر رامکام کمی مخاطره‌آمیز به نظر می‌رسد، اما در دستان سانگ شاید جواب بدهد.

احتمال انتشار فیلم در اواخر سال 2024 وجود دارد، اما نسخه کامل احتمالاً در سال 2025 منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید