شنبه, 29 آبان 1400 13:21

فیلم دیوید بویی با استفاده از هزاران ساعت فیلم نادر و دیده نشده ساخته می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فیلم دیوید بویی با استفاده از هزاران ساعت فیلم نادر و دیده نشده ساخته می‌شود فیلم دیوید بویی با استفاده از هزاران ساعت فیلم نادر و دیده نشده ساخته می‌شود

سی و یک نما - برت مورگن، کارگردان فیلم‌های «کرت کوبین: مونتاژ گجسته»، «جین» و «بچه در فیلم خواهد ماند» در حال نهایی کردن پروژه فوق سری دیوید بویی است که بر اساس هزاران ساعت فیلم اجرای نادر از این نوازنده ساخته شده است. بیشتر این فیلم ها قبلاً منتشر نشده‌اند.

مورگن در چهار سال گذشته در حال کار بر روی فیلم بویی بوده است که عنوان رسمی آن هنوز فاش نشده است. منبعی نزدیک تولید این فیلم را به شکلی رمزآلود «نه مستند و نه بیوگرافی، بلکه یک تجربه سینمایی همه جانبه که تا حدی بر اساس هزاران ساعت مطالبی که قبلاً دیده نشده ساخته شده است» توصیف می‌کند.

منابع می گویند که فیلم کنسرت زنده نقش اصلی را در فیلم ایفا می کند و مورگن چشم به انتشار فرمت آی‌مکس دارد. این فیلمساز همچنین مسئولیت تدوین، نگارش و تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده دارد.

به احتمال زیاد فیلم در اواخر ژانویه در فستیوال فیلم ساندنس پیش‌نمایش شود. جشنواره پارک سیتی - که امسال حضور قابل توجهی خواهد داشت، پس از همه‌گیری کرونا که رویداد 2021 را مجبور کرد تا حد زیادی مجازی برگزار شود - برای مراسم سال آینده بیشتر رخدادهایش را حضوری برگزار می‌کند. تاریخ آغاز جشنواره هم تنها چند روز پس از ششمین سالگرد فوت بویی در روز دهم ژانویه ۲۰۱۶ خواهد بود.

تونی ویسکونتی، تهیه کننده قدیمی آثار دیوید بویی، به عنوان تهیه کننده موسیقی در این فیلم فعالیت می کند. تیم صدابردار برنده اسکار فیلم "بوهمی راپسودی" نیز در حال میکس و طراحی پروژه هستند. میکسرهای ضبط مجدد برنده اسکار پل ماسی و دیوید جیامارکو (فورد در برابر فراری) هستند، تیم طراحی صدا نیز شامل جان وارهورست و نینا هارتستون است که هر دو جایزه اسکار را برای فیلم زندگینامه فردی مرکوری دریافت کردند.

مورگن شخصاً حقوق رسمی استفاده از تصاویر را خریداری کرده و شرکت‌های بی‌ام‌جی و لایو نیشن به عنوان تامین‌کننده مالی و تهیه‌کننده در پروژه حضور دارند.

این فیلم با حمایت و همکاری بنیاد دیوید بویی ساخته شده است. این نخستین فیلم بزرگ مورگن از زمان ساخت مستند «جین» برای نشنال جئوگرافیک است که در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب ۲ جایزه امی شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید