چهارشنبه, 28 آبان 1399 10:19

لین رمزی رمان ترسناک استیون کینگ را به فیلم تبدیل می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
لین رمزی رمان ترسناک استیون کینگ را به فیلم تبدیل می‌کند لین رمزی رمان ترسناک استیون کینگ را به فیلم تبدیل می‌کند

سی و یک نما - لین رمزی که آخرین ساخته اش فیلم مهیج ستایش شده «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» است برای کارگردانی یکی از رمان های استیون کینگ با نام «دختری که تام گوردون را دوست داشت» انتخاب شده است.

 کریستین رومرو همسر سابق جرج رومرو کارگردان فقید فیلم های وحشت، این فیلم را به همراه روی لی تهیه کننده فیلم ترسناک «آن»، ریچارد سیلبرت و جان برگ تهیه خواهند کرد.

رمان «دختری که تام گوردون را دوست داشت» در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، این رمان روایتگر یک دختر ۹ ساله به اسم تریشا مک فارلند است که هنگام پیاده روی با مادر و برادرش در مسیر جنگل گم می شود. این دختر 9 ساله که از تاریکی می‌ترسد، برای چند روز در جنگل پرسه می‌زند تا از خانه و شهر بسیار دور می‌شود. راه رفتن زیاد، کم آبی، گرسنگی و خستگی باعث توهم او می‌شود که در نتیجه با رفیق خیالی خود، یک بازیکن بیس بال به نام «تام گوردون» صحبت کند.

کریستی هال که سابقه تهیه فیلم نتفلیکسی «من با این جور نیستم» را دارد به همراه لین رمزی فیلمنامه این کار را نوشته است و «اندرو چایلدز» تهیه‌کننده دیگر این فیلم خواهد بود. به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این فیلم در سال آینده شروع شود.

لین رمزی در جشنواره‌های مختلف برای فیلم‌هایی مانند «ما لازم است درباره کوین صحبت کنیم» و «تو هیچ وقت اینجا نبودی»، مورد تقدیر قرار گرفته است خصوصاً اینکه در جشنواره کن 2017 چند دقیقه حضار ایستاده او را تشویق کردند. وی همچنین به عنوان هیئت داوران جشنواره های فیلم کن و ونیز فعالیت داشت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید