سه شنبه, 13 مرداد 1394 13:49

ماکس فون سیدو به سریال "بازی تاج و تخت" می‌پیوندد / این مجموعه تلویزیونی در فصل هشتم به پایان می‌رسد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ماکس فون سیدو به سریال "بازی تاج و تخت" می‌پیوندد / این مجموعه تلویزیونی در فصل هشتم به پایان می‌رسد ماکس فون سیدو به سریال "بازی تاج و تخت" می‌پیوندد / این مجموعه تلویزیونی در فصل هشتم به پایان می‌رسد

سی و یک نما- ماکس فون سیدو، بازیگر معروف و صاحب سبک سوئدی که در کارنامه اش نقش آفرینی در فیلم های اینگمار برگمان را دارد، قرار است در فصل ششم مجموعه تلویزیونی "بازی تاج‌ و تخت" (Game of Thrones) نقش کلاغ‌سیاه سه‌چشم را بازی کند.

به گزارش ورایتی، این شخصیت اسرارآمیز در پایان فصل چهارم سریال شبکه اچ‌بی‌او حضوری کوتاه داشت. کلاغ‌سیاه سه‌چشم که در فصل چهارم استراون راجر نقش او را بازی کرد، به بران استارک (آیزاک همپستد رایت) درمورد توانایی‌های فراطبیعی از جمله اینکه چگونه خود را به بدن دیگر مخلوقات منتقل کند، آموزش می‌دهد. هرچند بران و همراهانش در فصل پنجم "بازی تاج و تخت" حضور نداشتند، اما تأیید شده است که آن‌ها در فصل ششم به داستان بازی می‌گردند. فیلمبرداری فصل جدید در اروپا آغاز شده است.

در حالی که انتظار نمی‌رود فون سیدو در فصل ششم حضور طولانی داشته باشد، اما گزارش شده است او در اتفاقات فصل ششم نقش مهم دارد. همین صحبت‌ها در مورد ایان مک‌شین دیگر بازیگر جدید فصل جدید "بازی تاج و تخت" هم مطرح است. هنوز مشخص نیست مک‌شین چه نقشی ایفاء‌ خواهد کرد.

مایکل لومباردو رئیس شبکه اچ‌بی‌او هفته پیش به خبرنگاران گفت که فعلاً قرار است "بازی تاج و تخت" در فصل هشتم به پایان برسد. این در حالی است که دیوید بنیوف و دی. بی. وایس خالقان سریال پیش از این گفته بودند سریال در فصل هفتم تمام می‌شود.

"بازی تاج‌ و تخت" از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند. این سریال روایتی از خیانت و اشرافیت است.

پیتر دینکلیج، نیگولای کوستر-والدو، لنا هدی، امیلیا کلارک و کیت هرینگتن از بازیگران "بازی تاج‌وتخت" هستند که یکی از سریال‌های پرهزینه شبکه اچ‌بی‌او و پربیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه است.

فصل پنجم "بازی تاج‌ و تخت" با 24 نامزدی پیشتار نامزدهای این دوره جوایز امی است که مهم‌ترین جایزه تلویزیونی آمریکا و معروف به اسکار تلویزیونی است. "بازی تاج و تخت" به غیر از نامزدی در بخش بهترین سریال درام در بخش‌های بهترین بازیگر مرد مکمل (پیتر دینکلیج)، بهترین بازیگر زن مکمل (لنا هدی و امیلیا کلارک) و... هم نامزد شده است.

ماکس فون سیدو 86 ساله بیش از همه برای بازی در تعدادی از فیلم‌های اینگمار برگمان از جمله "مهر هفتم"، "همچون در یک آینه" و "شرم" همین‌طور فیلم‌هایی چون "جن‌گیر"، "بزرگ‌ترین داستان عالم"، "یادداشت کوئیلر"، "هرگز نگو هرگز"، "هانا و خواهرانش"، "پله فاتح" و "گزارش اقلیت" شهرت دارد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید