یکشنبه, 15 آبان 1401 13:30

مایکل داگلاس با پسرش کامرون در «گره خونی» همبازی می‌شود / فیلمی از نسل سوم خانواده داگلاس‌ها

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
مایکل داگلاس با پسرش کامرون در «گره خونی» همبازی می‌شود / فیلمی از نسل سوم خانواده داگلاس‌ها مایکل داگلاس با پسرش کامرون در «گره خونی» همبازی می‌شود / فیلمی از نسل سوم خانواده داگلاس‌ها

سی و یک نما - مایکل داگلاس، ستاره هالیوود، قرار است با پسرش کامرون در فیلم درام خانوادگی «گره خونی» همبازی شود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس، ستاره هالیوود، قرار است با پسرش کامرون در فیلم درام خانوادگی «گره خونی» همکاری کند. این دو نقش پدر و پسری را به تصویر می‌کشند که در تلاشند رابطه‌شان را ترمیم کنند.

مایکل داگلاس بازیگر فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» قبلاً در فیلم درام/ کمدی «خصلت خانوادگی» محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی فرد شپیسی، با پدرش کرک داگلاس همبازی شده بود و حالا مایکل در کنار پسر خودش در فیلم گره خونی بازی خواهد کرد، مایکل داگلاس نقش پدری را بازی می‌کند که در تلاش برای ارتباط دوباره با پسر جدا شده‌اش است و او را به پورتوریکو دعوت می‌کند تا در رقابت ماهیگیری پدر و پسر، شرکت کند.

هاوارد دویچ کارگردان فیلم «شلدون جوان» این فیلم اقتباسی را از روی کتاب «نگاهی در آب» نوشته باب ریچ و بر اساس فیلمنامه‌ای از رودی هرینگتون کارگردانی خواهد کرد. دویچ موضوع این فیلم را "رستگاری، عشق و بخشش" توصیف کرده است. فیلمی درباره چندین نسل از یک خانواده که با رمز و راز، قتل و اعترافات واقعی از هم پاشیده اند و اکنون دور هم جمع شده اند تا دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تاریخ اکران رسمی فیلم نامعلوم است. مایکل داگلاس همچنین در یک فیلم اکشن مهیج «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» در کنار پل راد، میشل فایفر و جاناتان میجرز بازی خواهد کرد که قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران شود. این فیلم توسط استودیوی مارول تهیه شده و پیتون رید کارگردانی آن را بر عهده دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید