شنبه, 31 شهریور 1397 00:00

معرفی سریال Sharp Objects ، اشیاء تیز/ هیپنوتیزم کننده با برشی آهسته اما عمیق

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی سریال Sharp Objects ، اشیاء تیز/ هیپنوتیزم کننده با برشی آهسته اما عمیق معرفی سریال Sharp Objects ، اشیاء تیز/ هیپنوتیزم کننده با برشی آهسته اما عمیق

ریحانه محمودی/ سی و یک نما_ مینی سریال‌ها، محبوبِ مخاطبان بسیاری در سراسر جهان هستند. یکی از همین سریال‌های موردِ اقبال، اشیاء تیز، Sharp Objects است. یک مینی سریال تلویزیونی رازآلودِ روان‌شناختی آمریکایی که بر اساس رمان ابتدایی گیلیان فلین با همین نام، ساخته شده است. سریالی که از شبکه HBO پخش می‌شود و توانسته توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

 

 

 نقش اصلی این سریال را بازیگر سرشناس، ایمی آدامز بازی می‌کند. او که پنج بار نامزدی اسکار را در کارنامه‌اش دارد، با آثاری همچون "اگه می‌تونی منو بگیر"، "شب در موزه: نبرد اسمیت‌سونیان"، "مشت‌زن"، "او"، "مرد پولادین"، "حقه بازی آمریکایی" و "بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت" شناخته‌ می‌شود. حضور او در این سریال نیز با تحسین منتقدان همراه بوده است.

 


ساخت "اشیاء تیز" بر عهده‌ی مارتین نکسون و کارگردانی‌اش بر عهده‌ی ژان مارک ولی، است. کارگردانی که سریال پر ستاره و موفق "دروغ‌های کوچکِ بزرگ"، Big little lies را با بازی نیکول کیدمن، ریس ویترسپونشیلین وودلی، الکساندر اسکارشگرد، ادام اسکات و... را در کارنامه دارد.
و اما داستان Sharp Objects از این قرار است که ایمی آدامز در نقش کامیل پریکر، خبرنگار جوانی حضور دارد که به زادگاهش می‌رود تا قتل دو دختر جوان را پوشش دهد.

 


خبرنگار حوادث، کامیل پریکر که از ابتلا به الکل و ریسک ابتلا به بیماری التهابی رنج می‌برد و اخیراً از یک بیمارستان روانپزشکی پس از سال‌ها آسیب زدن به خود رهایی می‌یابد، برای تحقیق در مورد قتل دو دختر جوان به زادگاهش در Wind Gap، میسوری باز می‌گردد؛ اتفاقی که با وجود مادری در دوردست و یادِ خواهر جوان‌تر از او که فوت کرده، به اضافه‌ی خاطراتی از گذشته‌ی او، چالش متفاوتی را پیش رویش قرار می‌دهد.
نیویورک تایمز با تیتر "تریلری هیپونوتیزم کننده‌ با برشی آهسته اما عمیق" درباره‌ی این سریال می‌نویسد: اشیاء تیز درباره‌ی قتل است اما راز واقعی، کامیل پریکر (ایمی آدامز) است.
این سریال، می‌تواند انتخاب خوبی برای سریال‌بین‌ها در شب‌های طولانی پاییز باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید