پنج شنبه, 01 آذر 1397 00:00

معرفی فیلم Life Itself محصول 2018 /ده تصویر از فیلمی که منتقدین منتظر اکران آن هستند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
معرفی فیلم Life Itself محصول 2018 /ده تصویر از فیلمی که منتقدین منتظر اکران آن هستند معرفی فیلم Life Itself محصول 2018 /ده تصویر از فیلمی که منتقدین منتظر اکران آن هستند

سی و یک نما –در استودیوی بزرگ آمازون از سال گذشته فیلمی در حال تولید بود که توجه زیادی به خود جلب کرد. فیلمی که عنوانش را از یک مستند معروف گرفته بود Life Itself به معنای " خود زندگی" به کارگردانی دن فوگلمن.

 

این درام آمریکایی-اسپانیایی که بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کارگردان ساخته شده بازیگران بزرگ و گزیده کاری دارد که موجب می شود در انتظار دیدن یک فیلم خوب باشیم.ازبازیگر جوان و با استعداد سینما و تئاتر اسکار ایساک تا بازیگر برنده جایزه اسکار آنت بنینگ کهنه کار. در این فیلم همچنین بازیگران مطرحی چون اولیویا کوک، آنتونیو باندراس، مندی پاتینکین، واولیویا وایلد حضور دارند.

با رونمایی از تریلر این فیلم به همراه عکس هایی جذاب و کنجکاوی برانگیز فیلم خودزندگی در چند روز گذشته ، منتقدین و علاقمندان به سینما بیش از پیش مشتاق دیدن این فیلم شدند که برای اکران پاییز در نظر گرفته شده است.

داستان فیلم در مورد زوج جوان نیویورکی است که در کالج با هم آشنا شده و حالا در انتظار به دنیا آمدن اولین فرزند خود هستند اما وقایعی غیر قابل پیش بینی و پیچیده دنیای آنها را به دیگران پیوند میزند تا جایی که انگار عشق هم می تواند زوایایی خارج از زمان و مکان داشته باشد. ده تصویر از این فیلم را انتخاب کردیم تا با فضای "خود زندگی" بیشتر آشنا شویم، تا دهه آخر سپتامبر و دیدن این فیلم جنجالی.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید