دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403 13:49

معرفی فیلم «شب‌گرگ» با بازی امی آدامز / پوستر جدید فیلم منتشر شد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی و پوستر تازه منتشر شده «شب‌گرگ» با بازی امی آدامز معرفی و پوستر تازه منتشر شده «شب‌گرگ» با بازی امی آدامز سی و یک نما

سی و یک نما – فیلم «شب‌گرگ» (Nightbitch) ساخته ماریل هلر با بازی امی آدامز در جشنواره‌های سال گذشته حضوری نداشت و از زمان اکران فیلم هم خبری در دست نبود، تا اینکه به تازگی پوستری از فیلم منتشر شده و فیلم برای اکران آماده می‌شود.

غیبت سوال‌برانگیز فیلم «شب‌گرگ» (Nightbitch) ساخته ماریل هلر با بازی امی آدامز در جشنواره‌های پاییزی سال گذشته، و نبود برنامه‌های اکران سرچ‌لایت برای این فیلم ابهامات زیادی درباره این فیلم به وجود آورده است. جالب است که سرچ‌لایت سه سال برای به دست آوردن حقوق پخش این فیلم با سایر استودیوها رقابت کرد و ۲۵ میلیون دلار هزینه برای فیلم کرد، اما بعد از به کسب حق پخش فیلم خبری از انتشار و اکران آن منتشر نشد و به فراموشی سپرده شد.

اما اکنون اولین پوستر رسمی فیلم «شب‌گرگ» منتشر شده و احتمال اکران فیلم در امسال قوت گرفته است. با انتشار پوستر فیلم بعید نیست که چند روز آینده تریلری از فیلم نیز منتشر شود.

سرچ‌لایت اکران «شب‌گرگ» را برای ماه دسامبر تعیین کرده است. سال گذشته زمزمه‌هایی در مورد انتشار مستقیم فیلم در هولو وجود داشت. اما به نظر می‌رسد فیلمی خاص است و سزاوار دیده شدن است.

«شب‌گرگ» در مارس گذشته اکران آزمایشی داشت و واکنش کسانی که فیلم را دیدند متفاوت بود:

یکی از بینندگان فیلم نوشته: خیلی خوشم آمد. مطمئن نیستم چگونه این فیلم را توصیف کنم، به جز اینکه با وجود عجیب و غریب بودنش، فیلم درباره مادری و شکستن پیش‌فرض‌هایی است که در این باره وجود دارد. امی آدامز همه‌کاره فیلم است. به نظر من یک «فیلم اسکاری» نیست، اما «همه چیز همه‌جا به یکباره» هم اسکاری نبود.

واکنش ببیننده دوم: هنوز هم مطمئن نیستم که چرا کسی تصمیم گرفته این فیلم را بسازد. امی آدامز را دوست دارم و او در فیلم عالی است، اما فقط برای عجیب و غریب بودن، فوق العاده عجیب است. فیلم روایتی عجیب و غیرضروری دارد. او به معنای واقعی کلمه احساس سگ بودن می‌کند و تبدیل به سگ می‌شود و قرار است چیزی درباره مادری به ما بگوید. فیلم بسیار زشتی برای دیدن است.

در جولای ۲۰۲۰، شرکت آناپورنا پیکچرز در یک مزایده برنده شد و حقوق رمان اولی ریچل یودر، «شب‌گرگ» را به دست آورد. سپس سرچ‌لایت این فیلم را از آناپورنا که در حال دست و پا زدن بود، خریداری کرد. بعد از آن هلر به زودی به عنوان نویسنده و کارگردان معرفی شد.

طرح فیلم کاملا پوچ و تاریک است. یک تریلر نئو-وحشت با بازی آدامز در نقش زنی کارکشته که متقاعد شده، به معنای واقعی کلمه، در حال تبدیل شدن به یک سگ است. در خلاصه داستان توصیفی‌تر فیلم آمده است:

«شب‌گرگ» با آشکار کردن حقایق پوچ و وحشیانه مادری، روایتی تیره و کمدی از یک زن بی‌نام و سابقاً هنرمند است که پس از تولد پسرش زندگی‌اش به خانه‌داری محدود می‌شود و به طور فزاینده‌ای نگران و متقاعد می‌شود که ممکن است در حال تبدیل شدن به یک سگ باشد.

اولین فیلم هلر، «خاطرات یک دختر نوجوان» در ساندنس سر و صدای زیادی به پا کرد. موفقیت فیلم با فیلم دوم هلر «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» (۲۰۱۸) و تحسین منتقدان دنبال شد. هلر سپس با فیلم «یک روز زیبا در همسایگی» که فیلمی لذت بخش بود، وارد عرصه فیلمسازی جریان اصلی شد.

امی آدامز، نامزد شش جایزه اسکار، بازیگر فوق‌العاده‌ای است. هیچ شکی نیست که او دوباره با «شب‌گرگ» خوش خواهد درخشید.

Nightbitch 2024.jpg

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید