شنبه, 02 بهمن 1400 15:01

میت لوف، بازیگر و خواننده «خفاش از جهنم» و لویی اندرسون، بازیگر و کمدین از دنیا رفتند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
میت لوف، بازیگر و خواننده «خفاش از جهنم» و لویی اندرسون، بازیگر و کمدین از دنیا رفتند میت لوف، بازیگر و خواننده «خفاش از جهنم» و لویی اندرسون، بازیگر و کمدین از دنیا رفتند

سی و یک نما – میت لوف بازیگر خواننده «خفاش از جهنم» و «نمایش تصویر وحشت راکی»، بازیگر «باشگاه مشت زنی» در ۷۴ سالگی درگذشت. لویی اندرسون، بازیگر و استندآپ کمیک در ۶۸ سالگی درگذشت.

لویی اندرسون بازیگر و نویسنده برنده جایزه امی و خالق «زندگی با لویی» بود که در دو فیلم «سفر به آمریکا» و «دعوای خانوادگی» بازی کرده بود و به عنوان یک کمیک استندآپ به شهرت رسیده بود، او در مجموعه جدید لویی برای FX با عنوان «بسکتز» در نقش کریستین بسکتز روح مادر فقیدش بازی کرد و برای این نقش برنده جایزه امی شد.

photo_2022-01-22_12-41-11 (2).jpg

گلن شوارتز، روزنامه نگار قدیمی به هالیوود ریپورتر گفته که اندرسون روز جمعه در بیمارستانی در لاس وگاس به دلیل عوارض سرطان درگذشت. اندرسون پس از تشخیص یک نوع لنفوم غیر هوچکین تحت درمان قرار گرفته بود. در 68 سال داشت.

او در سال 2004 توسط کمدی سنترال به عنوان یکی از 100 استندآپ برتر تمام دوره ها انتخاب شد. او همچنین در ساخت مجموعه انیمیشن صبح شنبه زندگی با لویی مشارکت داشت. او نسخه ای به مدت 8 ساله نقش خودش را در این مجموعه بازی کرد. او در سال ۲۰۱۶ برندهٔ جایزه امی ساعات پربیننده شد.

Louie-Anderson-Baskets-Still-Everett-TCDBASK_FX008-EMBED-2021.jpg

ادی مورفی برای اولین نقش بزرگ اش، اندرسون را برای ایفای نقش موریس، کارمندی در مک داول، در سفر به آمریکا (1988) انتخاب کرد و برای دنباله فیلم نیز در 2021 دوباره انتخاب شد.

میت لوف بازیگر و خواننده در ۷۴ سالگی درگذشت

میت لوف، ستاره راک آمریکایی «خفاش خارج از جهنم» که به خاطر صدای پر طنین، حضور در صحنه تئاتر و حضور به یاد ماندنی در «نمایش تصویر وحشت راکی» و «باشگاه مشت زنی» شهرت داشت، درگذشت. او 74 سال داشت.

GettyImages-111175964.jpeg

مایکل گرین نماینده او به هالیوود ریپورتر تایید کرده که این خواننده پنجشنبه شب در حالی که همسرش دبورا و دختران پرل و آماندا در کنارش بودند درگذشته است. در بیانیه‌ای آمده است: «ما می‌دانیم که او برای بسیاری از شما چقدر ارزش داشت و واقعاً از همه محبت‌ها و حمایت‌هایی که در این دوران غمگین برای از دست دادن چنین هنرمند الهام‌بخش و مرد زیبایی سپری می‌کنیم، قدردانی می‌کنیم.»

در اواخر ۱۹۶۰ از دانشگاه اخراج شد و در سال ۱۹۶۷ به لس آنجلس رفت تا به‌دنبال کاری در تئاتر بگردد. اما به‌زودی بعد از آغاز به کار در فیلم موزیکال «مو» و نمایش در فستیوال شکسپیر، صدایش بیشتر مورد استقبال واقع شد.

او اولین آلبومش به نام خفاش بیرون جهنم را در سال ۱۹۷۷ تحت نام هنری میت لوف (نام مستعاری که هیچگاه علت این نام‌گذاری را توضیح نداد، اما غالباً به سایزش نسبت داده شده‌است) منتشر کرد. سه آهنگ «دو از سه بد نیست»، «بهشت زیر نور چراغ داشبورد» و «تو حرفهات رو از دهان من گرفتی» از این آلبوم جزو ۴۰ آهنگ برتر بودند و این آلبوم راک اپرایی، یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های آن دهه شد.

Meat-Loaf.jpeg

درخشش بعدی او در فیلم «نمایش تصویر وحشت راکی»، هنرپیشه قبلی را به‌درستی به یک ستاره راک تبدیل کرد.

میت لوف در دهه هشتاد و نود در فیلم‌های ضعیفی ظاهر شد. در اواخر دهه نود، او دوباره با بکارگیری پاتریک سوویزی در سگ سیاه بر پرده درخشید و با نیرومند، تحسین همگان را برانگیخت که هر دو این کارها برنده بازی عالی شدند. ستاره او بار دیگر اوج گرفت و در نقش‌های پیچیده‌ای از نوع «کلانتر جنوبی نژادپرست» در دیوانه در آلاباما و لاف زن در فیلم جنجالی کلوپ دعوا در سال ۱۹۹۹ ظاهر شد. در ۲۰۰۶ بار دیگر به عنوان پدر جک بلک در دی سرسخت در اوج سرنوشت که خودش آهنگ متنش را هم ساخته بود، درخشید. او همچنین در فیلم جهش ایمان، سگ سیاه بازی کرده‌است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید