چهارشنبه, 24 دی 1399 13:02

نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هر هفته یک فیلم سینمایی جدید اکران می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هر هفته یک فیلم سینمایی جدید اکران می‌کند نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هر هفته یک فیلم سینمایی جدید اکران می‌کند

سی و یک نما - شرکت نتفلیکس روز سه شنبه اعلام کرد در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰ فیلم سینمایی جدید را برای مخاطبان خود در آمریکای شمالی نمایش خواهد داد که در ژانرهای مختلفی مثل کمدی، درام، خانوادگی، و دیگر ژانرها خواهند بود.

فهرست فیلم‌های نتفلیکس شامل فیلم جنایی و هیجان انگیز «هشدار قرمز» هم می‌شود که بازیگرانی مانند رایان رینولدز، گل گدوت و دواین جانسون در آن بازی می‌کنند. این اثر یکی از آثار اکشن نتفلیکس است. «ارتش مردگان» زامبی محور به کارگردانی زاک اسنایدر هم دیگر فیلم مهم نتفلیکس است. چندین فیلم کمدی هم در این فهرست قرار دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به «به بالا نگاه کن» اشاره کرد و لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس، تیموتی شالامی، تایلر پری و مریل استریپ بازیگران آن هستند.

همه این فیلم‌ها به غیر از ۴ فیلم برای مشترکان نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور در دسترس قرار می‌گیرد. ۱۰ مورد از این فیلم‌ها زبانی غیرانگلیسی دارند. آثار دیگری هم در بازارهای خارج از ایالات متحده منتشر خواهند شد.

نتفلیکس برای بالا بردن مشترکان و بازدید خود با سرویس‌های تازه تاسیس شرکتهای اپل و والت دیزنی رقابت می‌کند. این رقابت به دلیل آنکه سینماها به واسطه شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، بیش از پیش پرتنش شده است چرا که مخاطبان به دنبال سرگرمی هستند.

فیلم‌هایی که نتفلیکس برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شامل ۱۸ فیلم درام، ۹ فیلم در ژانر هیجانی، ۸ فیلم انیمیشنی و ۸ فیلم در ژانر عاشقانه می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید