پنج شنبه, 02 تیر 1401 15:05

کوئنتین تارانتینو، برد پیت را یکی از آخرین ستارگانِ بزرگِ باقی‌مانده سینما خواند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کوئنتین تارانتینو، برد پیت را یکی از آخرین ستارگانِ بزرگِ باقی‌مانده سینما خواند کوئنتین تارانتینو، برد پیت را یکی از آخرین ستارگانِ بزرگِ باقی‌مانده سینما خواند

سی و یک نما - کوئنتین تارانتینو، تحت تاثیر بازیگری برد پیت قرار گرفته و از او با عنوان یکی از آخرین ستارگانِ بزرگِ باقی‌مانده سینما نام برد.

کوئنتین تارانتینو در مصاحبه ای با "جی‌کیو" با مقایسه برد پیت با پل نیومن، رابرت ردفورد و استیو مک کوئین درباره بازیگری برد پیت گفته است: «او یکی از آخرین ستارگان بزرگ باقی مانده سینماست. مردی از یک گونه دیگر است. و راستش، فکر نمی‌کنم بتوان دقیقاً توضیحش داد چون مثل توضیح دادن نور ستاره است. وقتی در فیلم «حرامزاده های لعنتی» همکاری کردیم متوجه این ویژگی شدم. وقتی برد یک نما بود، احساس نمی‌کردم که از طریق دوربین نگاه می‌کنم. احساس کردم که در حال دیدن یک فیلم هستم. حضور او در دیوار چهارم قاب آن احساس را ایجاد کرد.»

نویسنده «روزی روزگاری در هالیوود» دو بار با پیت برنده اسکار همکاری کرده است و تارانتینو بازیگری برد پیت را به تماشای یک فیلم تمام‌شده در صحنه فیلمبرداری تشبیه کرده است.

و تارانتینو ادامه داد: «او واقعاً خوش قیافه، واقعاً مردانه و واقعاً خاص است. کارگردان «پالپ فیکشن» گفت: او خودش این گفته ها را متوجه می شود. اینها چیزهایی هستند که فقط کارگردانانی که با برد پیت کار کردند و بازیگرانی که مقابل او بازی کرده اند واقعاً می دانند، استعداد فوق العاده ای که در اوست، تواناییش در درک واقعی صحنه است. او شاید نتواند این توانایی اش را به زبان آورد ولی درک غریزی از آن دارد.»

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید