شنبه, 12 خرداد 1403 00:48

جنیفر لوپز تور تابستانی‌اش را لغو کرد: " کاملاً دلشکسته‌ام"

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جنیفر لوپز تور تابستانی‌اش را لغو کرد: " کاملاً دلشکسته‌ام" جنیفر لوپز تور تابستانی‌اش را لغو کرد: " کاملاً دلشکسته‌ام" سی و یک نما

سی و یک نما - لایو نیشن روز جمعه اعلام کرد که تور آینده "این من هستم... زنده" جنیفر لوپز لغو شده است. دلیل این لغو "وقت گذاشتن بیشتر جنیفر با فرزندان، خانواده و دوستان نزدیکش" عنوان شده است.

جنیفر لوپز با طرفدارانش از طریق خبرنامه "آن دِ جِی لو" صحبت کرده و نوشته است: "من کاملاً دلشکسته و ناراحتم که شما را ناامید می‌کنم. لطفاً بدانید که اگر این کار ضروری نبود، هرگز این کار را انجام نمی‌دادم. قول می‌دهم که جبران کنم و همه ما دوباره با هم خواهیم بود. من همه‌ی شما را خیلی دوست دارم. تا دفعه بعد..."

تور "این من هستم... زنده" قرار بود از 26 ژوئن در اورلاندو آغاز شود و تا 31 آگوست در هوستون ادامه یابد.

بلیط هایی که از طریق تیکت مستر خریداری شده‌اند به طور خودکار بازپرداخت خواهند شد. برای کسانی که بلیط را از طریق یک سایت فروش شخص ثالث خریداری کرده اند، لایو نیشن به طرفداران توصیه کرد برای جزئیات بیشتر با محل خرید خود تماس بگیرند.

این تور در ابتدا برای حمایت از نهمین آلبوم استودیویی او با عنوان "این من هستم... حالا" برنامه ریزی شده بود، اما این خواننده به طور محرمانه تورش را که اولین تور استادیومی او در آمریکای شمالی در پنج سال گذشته بود، تغییر نام داد تا به جای آن جشنواره‌ای برای کل آهنگ‌هایش باشد و نام آن را به "این من هستم... زنده: تور بهترین آهنگ‌ها" تغییر داد.

پس از انتشار آلبوم، لوپز دو فیلم نیز به همراه با آن منتشر کرد: "این من هستم... حالا: یک داستان عاشقانه" و یک مستند به نام "بزرگترین داستان عاشقانه ای که هرگز گفته نشد" که بازگشت او به موسیقی و پیوند دوباره او با همسرش بن افلک را جشن می گرفت.

این اعلامیه در بحبوحه گزارش‌هایی درباره فروش ضعیف بلیط تور و شایعاتی مبنی بر مشکلات زناشویی بین لوپز و افلک صورت می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید