سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403 12:16

کالبد شکافی یک اتفاق: وقتی همایون شجریان خبر جدایی از سحر دولتشاهی را منتشر می‌کند

نوشته شده توسط هما گویا
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
کالبد شکافی یک اتفاق: وقتی همایون شجریان خبر جدایی از سحر دولتشاهی را منتشر می‌کند کالبد شکافی یک اتفاق: وقتی همایون شجریان خبر جدایی از سحر دولتشاهی را منتشر می‌کند سی و یک نما

سی و یک نما - خبر داغ پاپاراتزی امروز این بود که همایون شجریان به شایعاتی که در فضای مجازی درباره خودش و سحر دولتشاهی دست به دست و دهان به دهان می‌شود واکنش نشان داده است. خبری که مدتی است از آن باخبر بودم و قبل از آن هم در ارتباط با رابطه‌ی این دو، به عنوان یک زن نسبت به آن موضع داشتم.

و چه تلخ که دقیقا زمانی خبر جدایی این دو را شنیدم که اولین عکس‌های عاشقانه‌‌شان وایرال و در فضای مجازی پربیننده شده بود و می‌دانستم این تصاویر مربوط به حالا نیست.

همایون شجریان به شایعات فضای مجازی در همان فضای مجازی! پاسخ داد: «نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه‌ای، خسته شد صبر ما اما رفاقت تا همیشه پابرجاست.»

این: "رفاقت تا همیشه پابرجاست" به نظرم کمی تحقیرکننده می‌آید. می‌شود صدایی افسانه‌ای داشت، می‌شود خوش چهره و خوش برخورد و مهربان بود، می‌شود محبوب بود و آقازاده‌ی صدایی خوش، اما در جایی هم واکنش‌هایت زیر سوال برود.

یقینا سحر دولتشاهی در جایگاهی از نظر موقعیت اجتماعی و حرفه‌ای قرار دارد که نیازی به سایه هیچکس برای دیده شدن نمی‌خواهد، اما وقتش شده تا این‌بار درسی مهم‌تر از زندگی بگیرد که مطمئن هستم در هر دو باری که با جدایی مواجه شده، کفه‌ی تقصیرها در سمت مقابل سنگین‌تر بوده، اما در مورد ارتباطش با همایون شجریان باید بگویم ای‌کاش همان زمانی که ایشان سعی می‌کرد در مراسم و ایونت‌ها با فاصله از او حضور داشته باشد و حتی از ایستادن در یک قاب امتناع می‌کرد از منطقش بیشتر از احساسش وام‌ می‌گرفت. ای کاش در زمان فوت آقای شجریان چشمانش را باز می‌کرد و متوجه قدرت خانواده شجریان و واکنش‌های محتاطانه همایون شجریان می‌شد. ای کاش گفتگوی عادل فردوسی‌پور با همایون شجریان را با دقت گوش می‌داد که چطور حتی یکبار از کلمه همسرم استفاده نکرد و در تمام این سالها سعی می‌کرد از او به عنوان یک پارتنر و یک رابطه‌ی عاشقانه یاد کند، نه شریک زندگی و چقدر همه سعی کردند و سعی کردیم که بگوییم: سحر دولتشاهی چه موقعیت خوبی بعد از جدایی از رامبد جوان به دست آورد!!

سحر دولتشاهی از یک خانواده اصیل، یک دختر تحصیلکرده و با سواد و یک هنرمند خوب، چرا این همایون شجریان نباشد که شانس آورده است...

ما ذاتا در احساساتمان هم مردسالاریم.

برای سحردولتشاهی آرزوی بهترین‌ها را دارم تا ثابت کند او نه همسر رامبد جوان، نه همراه همایون شجریان بلکه سحردولتشاهی است.

هما گویا

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید