یکشنبه, 18 آبان 1399 17:02

گفته‌های "وان جونز" در شبکه CNN که بازتابی جهانی داشت/ نمی‌توانم نفس بکشم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
گفته‌های "وان جونز" در شبکه CNN که بازتابی جهانی داشت/ نمی‌توانم نفس بکشم گفته‌های "وان جونز" در شبکه CNN که بازتابی جهانی داشت/ نمی‌توانم نفس بکشم

پانیذ اسماعیل لو / سی و یک نما - صبح دیروز و پس از آنکه باخت دونالد ترامپ در این رقابت تنگاتنگ مسجل شده بود و "نانسی پلوسی" رییس مجلس نمایندگان آمریکا، بایدن را "رییس جمهور منتخب" معرفی کرد، "وان جونز" مشاور "باراک اوباما" رییس جمهور سابق آمریکا و مجری/مهمان شبکه CNN در پوشش زنده ی ماراتون گونه ی انتخابات 2020 آمریکا در حالی که اشک میریخت گفت:

"شکست قابل انتظار ترامپ برای رسیدن صلح مردم آمریکا یک اتفاق بزرگ است. از جمله برای جامعه مسلمانان و خانواده های مهاجر و رنگین پوستان.

این تحلیلگر، نویسنده و وکیل ۵۲ ساله در ادامه گفت: “من نمی توانم نفس بکشم” جورج فلوید ، آمریکایی سیاه پوست و نفس نفس زدن های او که در ماه می توسط مأموران پلیس سفیدپوست در مینه سوتا در زمان رییس جمهوری ترامپ کشته شد ، موجب شده که هنوز هم احساس کنیم که نمی توانیم نفس بکشیم.

از صبح امروز پدر بودن راحت تر است. اینکه بتوانی به بچه ی خود بگویی که شخصیت مهم است، راستگویی و صداقت مهم است، انسان خوب بودن مهم است و خلاف اینها بودن، قطعا راه ساده تری است اما یک روزی دودش در چشم خودت خواهد رفت.

امروز مسلمانها و نژادهای مختلف با آرامش بیشتری زندگی می کنند و زجر هایی که در این مدت کشیدند را نمی کشند.

گفتنی است که سلبریتی های ایرانی از جمله پیمان معادی و نوید محمد زاده نیز، این ویدئو را به صورت گسترده در فضای مجازی (اما بدون ترجمه و یا توضیحی !!) به اشتراک گذاشتند و مناسبت اصلی سی و یک نما برای این پست نیز همین است که لااقل دلیل اشک های این مرد سیاسی رنگین پوست را بدانیم.

دیدگاه‌ها  

0 #1 مریم گویا 1399-08-19 04:15
عالی بود پانیذ جونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید