چهارشنبه, 30 مهر 1399 10:54

بخش صحنه‌ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» احتمالا در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
بخش صحنه‌ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» احتمالا در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود بخش صحنه‌ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» احتمالا در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

سی و یک نما - دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام کرد به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی به احتمال زیاد بخش صحنه‌ای جشنواره در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری این جشنواره با توجه به در نظر گرفتن محدودیت‌های مداوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به مهر گفت: ما در حال حاضر به جز بخش صحنه‌ای جشنواره بیست و سوم، کارهای مربوط به بخش‌های پژوهش، آموزش، نمایشنامه نویسی و ترجمه را پیش می‌بریم.

وی یادآور شد: امور مربوط به بخش صحنه‌ای جشنواره به دلیل اینکه منوط به بازگشایی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی است، متوقف شده است.

جدی درباره اینکه آیا احتمال حذف بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران وجود دارد یا نه، اظهار کرد: بخش صحنه‌ای جشنواره حذف نمی‌شود زیرا گروه‌ها در حال تمرین هستند و شاید تعداد آثاری که برای حضور در این بخش پذیرفته می‌شوند محدودتر شود.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی با بیان اینکه قصد ما این است از آبان‌ماه بخش‌های مختلف جشنواره را پیش ببریم، تأکید کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی با جشنواره‌های فجر و مقاومت تفاوت دارد و جشنواره‌ای است که با حضور دانشجوها معنی پیدا می‌کند. وقتی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی تعطیل باشند برگزاری جشنواره امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و تعطیلی دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی به احتمال خیلی زیاد زمان اجرای بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول کنیم.

جدی در پایان درباره وضعیت بودجه جشنواره نیز گفت: بودجه جشنواره نیز نامشخص است و در شرایط فعلی چشم‌انداز مشخص و روشنی برای آن نداریم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید