پنج شنبه, 16 بهمن 1399 12:01

در ششمین روز «تئاتر فجر ۳۹» چه آثاری اجرا می‌شوند؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در ششمین روز «تئاتر فجر ۳۹» چه آثاری اجرا می‌شوند؟ در ششمین روز «تئاتر فجر ۳۹» چه آثاری اجرا می‌شوند؟

سی و یک نما - امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ و همزمان با ششمین روز برگزاری سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر نمایش‌هایی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، دیگرگونه‌ها و رادیویی اجرا می‌شوند.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ همزمان با روز ششمین این رویداد، تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ میزبان ششمین روز از اجراهای صحنه‌ای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

* اجراهای صحنه‌ای

«تالار وحدت» تا پایان برگزاری جشنواره سی‌ونهم از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان اجرای نمایش «سرباز» به کارگردانی حسین پارسایی خواهد بود.

در مجموعه «تئاتر شهر» هم تالار اصلی در تمام روزهای برگزاری جشنواره از ساعت ۱۸ میزبان اجرای‌ نمایش «گرگاس‌ها یا روزبخیر آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی خواهد بود.

«سگدو» به کارگردانی عباس غفاری امروز ساعت ۱۷ در تالار چارسو اجرا می‌شود. تالار سایه در ساعت ۱۵ میزبان اجرای نمایش «بین یه عالمه ماهی» به کارگردانی امیر دلفانی خواهد بود و «ناخوانده» به کارگردانی افشین محمودی هم در ساعت ۱۷ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

در «تئاتر مولوی» و در ساعت ۱۵ نمایش «پنهان خانه پنج‌در» به کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه اجرا می‌شود.

تماشاخانه «ایرانشهر» هم در ۲ سالن ناظرزاده کرمانی و سمندریان میزبان آثار این دوره از جشنواره است. امروز در سالن ناظرزاده و در ساعت ۱۷ نمایش «آپ‌.آرت.مان» به کارگردانی امیرشاه‌علی روی صحنه می‌رود. ساعت ۱۹ هم نمایش «یک کاست لته/ روی c» به کارگردانی محمد اکبری در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود.

در تالار حافظ هم نمایش «آخر بازی» به کارگردانی پارسوآ پاکیزه در ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.

* نمایش‌های خیابانی

امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ و در بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌ها، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «واگویه‌های یک فشنگ جنون‌زده»، «خوون سل»، «وطوپیا»، «زندگی با طعم باروت» و «آن سال‌ها» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ «ایران‌مال» هم در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹ دو نمایش «واگویه‌های یک فشنگ جنون‌زده» و «خوون سل» اجرا خواهد شد.

«ایوان انتظار» مترو میدان ولیعصر (عج) هم امروز در ساعت ۱۱ میزبان اجرای نمایش «آن سال‌ها» و پس از آن در ساعت ۱۱:۳۰ میزبان نمایش «زندگی با طعم باروت» خواهد بود.

* دیگرگونه‌ها

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز در ساعت ۱۸:۳۰ در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «آنتروپی» به کارگردانی زهرا رفیعی در این بخش از ساعت ۱۶ در فضای مجازی اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش «پانزده ثانیه» به کارگردانی پویان محمودی از امروز از ساعت ۱۷ در آدرس خیابان شهید باهنر،‌ نرسیده به میدان قدس،‌ بن بست نخعی پلاک یک اجرا می‌شود. این اجرا تا تاریخ ۱۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش‌ «است» به کارگردانی جعفر حجازی از ساعت ۱۳ امروز از مبدأ خیابان خارک اجرای خود را آغاز می‌کند. این اجرا تا ۱۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش‌«هوم» به کارگردانی سارا کریمیان اقبال امروز در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸ در آدرس کارگر شمالی، خیابان نصرت، نبش کوچه عباسی، پلاک ۷۴ اجرا می‌شود. این اجرا تا روز ۱۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش «تناسخ» به کارگردانی مهیار جوادی‌ها امروز ساعت ۱۵ به‌صورت گردشی اجرا خواهد داشت. این اجرا تا ۱۹ بهمن ادامه دارد.

* نمایش‌های رادیویی

امروز در بخش اجراهای رادیویی ۲ نمایش «سوزنبان» به کارگردانی محمد زادمهر در ساعت ۱۶ و نمایش «اتاق ۲۴» به کارگردانی داریوش شهبازی در ساعت ۱۸ در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد اجرا خواهد شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا۲۰ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید