سه شنبه, 11 آذر 1399 11:22

«نمایش‌های خیابانی» تئاتر فجر همچنان ادامه دارد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
«نمایش‌های خیابانی» تئاتر فجر همچنان ادامه دارد «نمایش‌های خیابانی» تئاتر فجر همچنان ادامه دارد

سی و یک نما - مهلت شرکت در بخش «نمایش‌های خیابانی» سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر با رویکرد اجرا در حضور مخاطب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تا ۲۵ آذر تمدید شد.

 به گزارش خبر سی و یک نما به نقل از روابط‌ عمومی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، بخش «نمایش‌های خیابانی» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به مدیریت سامان خلیلیان در ادامه رویکرد جشنواره تئاتر فجر به نمایش‌های خیابانی در گونه‌های مختلف خود به جهت ارتباط نزدیک‌تر با شهروندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با پذیرش ۳۵ اثر برگزار خواهد شد.

این بخش در ۲ قسمت «تولیدات تازه» و «آثار اجراشده» و بخش ویژه «سرباز انقلاب» برگزار می‌شود و بنا بر درخواست متقاضیان، مهلت ارسال آثار برای حضور در آن تا ۲۵ آذر ۱۳۹۹ تمدید شده است.

متقاضیان می‌بایست تا تاریخ مشخص‌ شده، ۷ نسخه لوح فشرده اجرا و ۱ نسخه لوح فشرده حاوی عکس‌های اجرا را از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ‌سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر ارائه دهند و کد رهگیری دریافت کنند. ادامه مراحل ثبت تقاضا با درج کد رهگیری در سایت جشنواره به آدرس https://fitf.theater.ir صورت می‌گیرد.

دبیرخانه سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر در تهران، چهارراه ولیعصر، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم با کدپستی ۱۱۳۳۷۱۳۵۱۴ قرار دارد و شماره تماس آن ۶۶۷۰۰۸۲۰ و ۶۶۷۱۵۰۵۹ است.

سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید