سه شنبه, 07 آذر 1396 03:30

مجری و تهیه کننده ی ضعیف ترین فصل برنامه "هفت" با "شب های شفاهی" بر می گردد!!

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مجری و تهیه کننده ی ضعیف ترین فصل برنامه "هفت" با "شب های شفاهی" بر می گردد!! مجری و تهیه کننده ی ضعیف ترین فصل برنامه "هفت" با "شب های شفاهی" بر می گردد!!

سی و یک نما – دومین فصل از برنامه ی پر مخاطب "هفت " که به نقد و بررسی سینما و مرور آثار در حال اکران به تهیه کنندگی و اجرای "محمود گبرلو" اختصاص داشت ، ضعیف ترین دوره ی این سری برنامه محسوب می شود. برنامه ای که به همت فریدون جیرانی آغاز و با جنجال های بهروز افخمی به پایان رسید و برخلاف وعده های داده شده، با گروه جدیدی نیامد تا آخرین ساعات جمعه شب ها را پر کند.

حالا خبرها اینطور روی خروجی رسانه ها آمده که محمود گبرلو مصلحت اندیش که همیشه سعی دارد از حاشیه دور باشد می خواهد برنامه ای را به صورت زنده از سینمای پر حاشیه این روزها روی آنتن شبکه شما ببرد.
اولین قسمت از برنامه «شب های شفاهی» با تهیه کنندگی و اجرای محمود گبرلو چهارشنبه ۸ آذر به صورت زنده روی آنتن می رود.در «شب های شفاهی» به سینما و سایر هنرها از دریچه فرهنگ بومی و ملی پرداخته می شود.گپ و گفت، میزگرد، نقد و بررسی آثار و مروری بر اخبار فرهنگی هنری تهران و شهرهای مختلف ایران از جمله بخش های این برنامه هستند.
«شب های شفاهی» چهارشنبه شب ها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده از شبکه «شما» پخش می شود و به صورت همزمان روی آنتن شبکه های استانی سیما می رود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید